Nieuw Topic : Plaats je foto van een Rus

De Siberië limited 1/1

:smiley:
Groet, Mark

Ik vind de bandjes persoonlijk ook niks, vandaar dat ik enkele deBeer bandjes heb aangeschaft bij deze aviator(zie boven)
Misschien ook iets voor jou;)

VoLgens mij heeft Julian Kampmann van Poljot24.de hem ook nog en niet voor 1800 dollar.

Arjay

Hier onder mijn huidige collectie russen. Een beetje het geijkte werk.:slight_smile: Ik heb nog wel een mooie
Sekonda, maar die ligt nog in de ziekenboeg met een afgebroken balansasje dus die staat helaas
nog niet op deze foto.

Groet, Mark

Dit is nog steeds mijn favoriete Rus (na Anna Kournikova), de Poljot Journey waar ik net een nieuwe stalen band op gezet heb:

Op de site is deze ook uitverkocht maar idd hier voor 440 euro

Mooi onderwerp, mag ik meteen meedoen :wink:

De mijne heb ik nog niet in het lijstje gezien dus hierbij mijn Rus.

Lekker dat simpele communisme…

Guus

mooie klok, was mooier geweest als hij een stalen kast had(kwestie van smaak :wink: )

Ja en nee. Ik zou nooit overwogen hebben een goudkleurig horloge te nemen. Compleet niet mijn stijl.

Maar… op een gegeven moment kreeg ik toch zo’n gevoel van: bescheiden goudkleurig (het is duidelijk matter dan de meeste gouden horloges/sierraden) gecombineerd met zo’n rood/bruine croco band dat is misschien toch wel mooi. Ook met die aparte wijzerplaat met glanzende en matte vlakken. Ik zal waarschijnlijk niet snel een twee goudkleurig horloge kopen maar hier ben ik nu toch wel erg blij (verguld :wink: mee.

Groet,

Guus

:)

ik hoorde vandaag een verhaal dat de swatch groep russische merken wil overnemen , heeft iemand hier ook iets over gehoord ?

Nee,Joost(nog) niks over gehoord.
maar 't zou mij niet verbazen
Nicolas Hayek is altijd in de markt om van alles en nog wat over te nemen :slight_smile:

André

en niet zo gek, de p3133 uurwerken worden zelfs door franck muller ingekocht :smiley:

ik ben benieuwd ,ik vraag me wel af of wij er als kopers wat mee opschieten.

Dat verhaal doet al jaren de ronde, maar gezien de houding van Putin tegenover het russisch erfgoed geloof ik er geen snars van. Wel heeft ETA een jaar of wat geleden nieuwe gereedschappen geleverd en is men bij de diverse merken die gebruik maken van P3133 calibers ook ETA calibers gaan gebruiken. Er is een tijd gestaggel geweest over de merknaam Poljot, ik kan me echter niet aan de indruk ontrekken dat de diverse firma’s die er bij betrokken zijn Maktime, Volmax, Denissov en 1MWF driftig met elkaar samenwerken. Het zag er een tijd naar uit dat 1MWF ter ziele was maar inmiddels heeft deze een eigen officiele site, is door hen het samenwerkingsverband met de verspreiders van de diverse geruchtenverspreiders opgeschort en worden er weer horloges gemaakt onder de naam Poljot. Wellicht wilde meneer Putin de garantie dat hij in staat zou blijven om gasten zijn bekende Putin chrono’s te kunnen blijven schenken aan buitenlandse gasten, wie zal het zeggen.

Arjay

bedankt voor je info,

volgens mij is het ook het beste zo

De site van 1mwf is www.Poljot.ru

bedank voor je linkje,
er zitten modellen bij waar Putin zich ook niet voor hoeft te schamen als hij ze weg moet geven :wink: