Echt geweldig, geniet ervan!
Very noice. Ik wacht op de mango versie (of durian maar die wordt dan verboten in half Azië )
De smaak is goed, maar de geurrrrrrrrrr
Met die lume schijn je een aap mee uit de boom
Damn! Funky!
Proficiat
Die is rete cool!
Echt geweldig zeg! Als ik niet zo een ielig polsje had, ging ik er ook voor. Gefeliciteerd!
Zo bizar grappig,
Beter dit om de pols dan een rollex
Je gaat vast naar de Costa Brava.
Gefeliciteerd met dit zeer kleurrijke zomerse kanjer.!!!
Daar word je toch blij van! Elke dag een stukje SpongeBob aan je pols… En die datum is briljant gevonden!
Dat datumvenster is het meest originele datumvenster wat ik ooit gezien heb op een horloge. Heel goed en leuk gedaan! Laat die tropische zomerdagen maar komen
Geweldig! Genieten van de zomer
Hier wordt je toch vrolijk van. Het opschrift op de rotor ook echt tof; twenty-four krabby patties
Ik vind jouw NA een stuk leuker dan de nieuwe releases.
Update:
Eerste zon-zee-stand avontuur beleefd de afgelopen tijd. Ontzettend fijn horloge om een hele reis te dragen. Van het zwembad naar de zee, en op café of tijdens diner. Geen goesting gehad om een ander horloge te dragen deze reis.
Mááááár, helaas is deze oranje vriend niet ongeschonden uit de strijd gekomen. Na een aantal keer plonzen in het zwembad en de zee merkte ik een nogal vreemd mankement op. De onderzijde van de bezel insert (ja u leest het goed, de onderzijde) heeft een aantal stukjes verf los gelaten. Waarschijnlijk gebeurd tijdens het draaien van de bezel in/onder water ??
En ja, dit zijn dus van die situaties waarbij de keerzijde van wereldwijd online shoppen zichtbaar wordt. Buiten de EU shoppen is dus ook afscheid nemen van veel zaken die hier vanzelfsprekend zijn, dus om garantie aan te spreken zal ik de dus weer naar buiten de EU moeten sturen en daarbij zelf opdraaien voor de verzendkosten en juiste paperassen voor tijdelijke uitvoer.
That’s life, hou jullie op de hoogte
Zonde. Kunnen ze niet gewoon een losse bezel opsturen?
Er zijn toch officiële dealers in de EU? Of kan/mag je hier niet terecht i.v.m andere regelgeving o.i.d?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zie hier regelmatig berichten over horloges die elders retour gaan of niet via de oorspronkelijke winkel onder garantie worden gerepareerd.
Jammer is het wel maar het gaat vast goed opgelost worden .
Edit:
Of
laten opsturen en die laten vervangen door de dichtstbijzijnde officiële verdeler of erkend servicepunt kan misschien ook een optie zijn inderdaad.