Geloof me, ik heb meermaals contact gehad met Spinnaker en eigenlijk komt er gewoon geen enkele beweging in om de zaak iets minder kostbaar en omslachtig af te handelen. Ik heb gevraagd of reparatie bij/via een ander punt in de EU kan of anderszins afgehandeld kan worden (bijv. opsturen van de bezel of eventueel korting op een mogelijk aanstaand toekomstig horloge (er komen immers leuke collabs aan in de nabije toekomst)). Echter blijven zij verwijzen naar de hun service centra in HK, VS en UK, waar je horloge dan zelf zal moeten laten aankomen.
Overigens is ‘Pick your battles’ iets wat ik in mijn leven veelal toe pas. Dus daar zit ik ook nog over te dubben en heb ze dat ook medegedeeld. Kan dus ook best zijn dat ik gewoon ‘move along’ en daarmee het merk definitief achter me laat, ondanks meerdere aankopen in het verleden en interesse in aankopen in nieuwe collabs in de nabije toekomst. Maar ook dat soort uitspraken doet ze kennelijk weinig.
Anyway, was eigelijk niet van plan om zo diepgaand in te gaan op deze kwestie hier op HF, kritische noten over bedrijven liggen hier soms gevoelig, maar uiteindelijk toch
Fijne zondag allemaal!!