Nieuw YouTube kanaal: Big Wrist Watches!

Ik weet het, je kan deze post zien als een ongegeneerde plug voor mijn nieuw kanaal. Echter, er zit meer achter, trust me…

Na een lange afwezigheid op dit forum, besloot ik terug wat actiever te worden door wat neer te pennen over mijn horloges. Zo schreef ik in Mei 2020 een heel verhaal met de korte geschiedenis van mijn Radiomir (die is ondertussen doorgegaan naar een andere liefhebber), daarna mijn Ploprofs, mijn Seiko 6105, etc.

Ik merkte dat ik op die posts ontzettend veel “likes” kreeg en ik genoot zelf ook ontzettend van het schrijven ervan. Nou, dat smaakte naar meer dus…

Gisteren werd ik 's morgens wakker om 5u30 (ja, op een zondag) en plots schoot er in m’n hoofd “waarom start je eigenlijk geen YouTube kanaal met verhalen over je horloges”? Uiteraard kon ik daarna niet meer slapen en gisteren blikte ik meteen 2 video’s in; enerzijds over mijn vintage Ploprof en anderzijds over mijn PAM005 (recent overgenomen van @David78).

Vandaag heb ik een nieuwe video gemaakt over de Omega Speedmaster X-33, omdat die in mijn ogen nog veel te miskend is in de horlogewereld.

Je kan dus zeggen dat dit forum mij de inspiratie heeft gegeven om met dit kanaal te starten! Ik hoop dat jullie er evenveel van genieten als dat ik ervan genoten heb ze te maken, en indien dat zo is, like & abonneer je alvast want er komt vast nog wat leuks bij in de toekomst!

81 likes

Leuk laat maar komen de video’s. Je spreekt goed Engels trouwens :ok_hand:

2 likes

Oei @Chillekasper, je hebt concurrentie!

5 likes

Top informatieve filmpjes. Lekker duidelijk en rustig verteld ook. Kudos :+1: :+1: :+1:

1 like

:ok_hand::clap:

1 like

Ik dacht eerst, mwehehe
Maar uiteindelijk gewoon een prima filmpje, prima in het Engels en met leuke info. (Panerai filmpje).

Ik zou wel iets doen aan de layout, of standaard start van je filmpje. Zon dikke arm is leuk, maar dit kan mooier.

Als je dan ook een Panerai hebt liggen, zoom daar nog even (iets dieper) op in. Althans, dat zou mij een leuke toevoeging lijken.

1 like

Prachtig ! ! ! Héél goed gemaakt !
Nu nog eentje van de grote rivaal van de X33, de Breitling B1 - ook een legendarisch horloge. :wink:
Bedankt voor de knappe filmpjes. :+1:

1 like

En Frans, vooral Frans.

Leuk!

1 like

Ja tuurlijk… Volgens mij heb je mijn laatste Livestream niet gezien. Kleinste horloge die ik showden was 33mm en de grootste 40mm…
Daarnaast ben ik alleen bezig met Invicta’s en niet met Omega’s, etc…

2 likes

Het was een grapje kasper🥺

8 likes

Het is al goed hoor :grinning::+1:t2:

Nu moet je wel ff abonneren op mijn kanaal als boetedoening

4 likes

Mooi man. Eerste filmpje? :thinking: Lijkt igg aslof je het vaker hebt gedaan. :ok_hand:

1 like

Ik draai me op dat tijdstip, op zondag, meestal nog even om en laat dat soort ‘afleiding’ snel uit mijn gedachten verdwijnen. :wink: … goed dat er mensen zoals jij zijn, die direct in het diepe duiken en aan de slag gaan! Gelijk ook drie leuke filmpjes, ik zeg; ga zo door! Heel erg acceptabel én informatief. Ik zou het niet kunnen.

Chapeau! :ok_hand:

3 likes

Vind het eigenlijk best tof gedaan! Je stem is heel rustgevend en vind je Engels echt goed. :ok_hand:t3:

1 like

Overigens wens ik hem veel succes met zijn YouTube kanaal. Ben benieuwd naar verdere content. :clap:t2:

1 like

Ik sta ook te kijken van het Engels. Klinkt heel natuurlijk! :slight_smile:

1 like

Dichtgevlagd? Heeft @Cobretti een commercieel belang? Heb ik iets gemist, van de week een andere plug voor een youtube kanaal verwijderd omdat daar een winkel achter zit; dat lijkt me logisch, maar een liefhebber die leuke filmpjes maakt … :thinking:

2 likes

Hij was even weg… maar staat weer op zijn plek!
Ik zie geen enkele commerciële activiteit, doch slechts de inspanningen van een liefhebber!
Game on…

21 likes

Zie dit wel vaker gebeuren Jur. Is het dan gevlagd?

Top, bedankt amigo! Was idd puur uit liefhebberij!

Aan iedereen bedankt voor de positieve commentaar, dat geeft me moed om ermee door te gaan!

8 likes