Leuk man
+1 sub. Bedankt voor de content
Ja als er wordt gevlagd door meerdere leden, wordt het topic onzichtbaar. Nu weer opgelost!
Ziet er top uit
Ga ik volgen… (kom tijd te kort )
Erg goed in elkaar zet en leerzaam!! Keep up the good work
Heel leuk gedaan Bart… dit kijkt lekker weg Ik ben normaal niet zo van de YouTube video kanaaltjes maar deze ga ik volgen.
Hey Bart… Ik dacht huh!!! Maar echt super leuk man!!! Niet dromen maar doen Je hebt je X-33 meteen uit de verkoop gehaald nadat je je eigen review terug gekeken hebt
Als opbouwende kritiek; Ik zie op de achtergrond hoofdzakelijk model auto’s… Bij een horloge kanaal zou ik zelf de verhouding omgooien
Top! Het zit goed in elkaar en lekker informatief. Ga ik vaker kijken👍🏻
Mocht je nog een mooie seiko rally diver 5126-8130 willen reviewen let me know denk dat het ook wel een icoon is van seiko onder verzamelaars van seiko.
Leuke video’s man, goed gedaan. Subscribed
Er is wel een link met horloges, daar kom ik in een latere video misschien eens op terug
Al de auto’s zijn immers van films of series, en dat thema trek ik ook door naar m’n horlogeverzameling.
Hoe dan ook… je hebt een prima start gemaakt Bart!
1e filmpje gekeken en direct geabonneerd. De stijl van je video is top en kijkt lekker weg. Ga zo door!
Ik heb nog een 2-tal horloges die je even om jouw pols kunt slingeren (mocht je dat willen)
- 49mm Ebel 1911
- JLC Squadra Reverso
Succes!
@Lexie2797, @Gosz, bedankt voor de suggesties. Voorlopig heb ik zelf nog een heel aantal horloges waar ik video’s mee kan maken. Eens m’n eigen verzameling uitgeput geraakt, zal ik moeten beginnen rondkijken voor geleende stukken
Ik ga denk ik wel eens een filmpje maken over de AP van die vriend van me, moet volgens mij wel leuk zijn en zoveel YouTube kanalen zijn er niet die effectief de geschiedenis van de horloges uit de doeken doen…
Daarom bieden we je ook mooie en bijzondere stukken aan voor evt uitbreiding, mocht je hem willen lenen just let me know deze gaat namelijk nooit de collectie verlaten succes in iedergeval met het opzetten er van ik ga in iedergeval kijken en in de gaten houden.
Leuke video’s . Keep them coming. Zoals gezegd. Prima stem, Engels op niveau. Vind alleen wel dat jij erg KLEIN overkomt vanwege de camera opstelling. Minder achtergrond en meer presenter komt de video’s ten goede. Just my 50 cents. Prima initiatief
.
Ik wou net hetzelfde zeggen! Ik zou ook aanraden om de camera opstelling te optimaliseren en het ‘decor’ wat aan te passen. En daarnaast misschien je eigen horloge wat meer (in close-up) tonen terwijl je erover spreekt. Of bijvoorbeeld met die Ploprof, vanuit een ander perspectief, wat gedetailleerder/trager de one-handed bezel turning action tonen.
Verder een heel goede inhoud met een leuke mix van weetjes, historie en persoonlijke bijdrages. De filmpjes hebben ook de juiste lengte zodat je interesse niet afdwaalt.
Proficiat met deze eerste filmpjes!!
Subscribe: done; keep’m coming!!
Leuk man! Uiteraard heb ik mij geabonneerd op je kanaal. Supporting another HF’er.
Grappig ook hoe bij het filmpje over de proplof ineens je pols in beeld komt met daarom een smartwatch .
Enfin: succes met je kanaal… dat er vele filmpjes mogen volgen!!