Nieuw YouTube kanaal: Big Wrist Watches!

Bedankt voor de opbouwende kritiek. In het filmpje van de X-33 dat ik gisteren gemaakt heb, heb ik wat bewegende beelden ervan opgenomen ook. Daar ga ik denk ik wat meer mee aan de slag in het vervolg.

1 like

Ik double wrist altijd mijn Apple Watch; dat is voor mij als IT & gadget freak een onmisbaar object geworden. Naast notificaties regel ik er ook m’n Hue lichten mee, ik doe er de deur mee open, bedien Spotify, etc etc.

2 likes

Heel gaaf Bart! Complimenten! Jouw Engels is echt goed zeg! :ok_hand:

Heel veel succes met jouw YouTube channel! :slightly_smiling_face:

1 like

Net gekeken: goede toevoeging inderdaad, die eigen bewegende beelden / het alarm !

1 like

Leuk man! Mooi om je kennis zo te delen en zelf uit te diepen om goed beslagen ten ijs te komen. Er zijn al wat goede tips gegeven hierboven, maar voor een eerste filmpje zeg ik thumbs up! Ook je Engels verdient een compliment. Met name je correcte uitspraak. Waarschijnlijk vanwege je werk in de IT? Hoe dan ook, als native speaker prettig om naar te luisteren.

2 likes

Absoluut goed plan om je kennis en passie op deze manier te delen. Ik ga het ook volgen. Persoonlijk vind ik het filmpje vd Omega het meest pakkend. Reden is dat je daar een mooie mix vindt van en kennis en passie. Niet als “leraar” maar lekker de combi liefhebber en kenner. Een beetje als muziek: hoeft niet 100% zuiver te zijn, maar het is de emotie die de noten maakt. :clap: :metal:

2 likes

Da’s absoluut een compliment als native speaker, bedankt!

Ik spreek al vrij vlot engels sinds m’n 8 jaar, ik pik makkelijk talen op. Spreek ook vlot Frans en een aardig woordje Duits ook. Engels is wel m’n favoriet; zet mij een week in de VS en mensen schrikken ervan als ik zeg dat ik er niet woon :joy: Ik begin gewoon als een Amerikaan te klinken als je lang genoeg amerikaans tegen me spreekt :wink:

2 likes

Dat is zeer bemoedigend om te lezen; welke Omega bedoel je juist vd 2?

1 like

Haha, mooi is dat! Het zit niet enkel in de grammatica en vocabulaire, maar door de klanken goed uit spreken, verdwijnt je accent in grote mate. En geloof me, dat klinkt veel aangenamer dan een Amsterdams accent eronder :joy:. Maar dat leer je door veel te spreken. Wanneer ik in Amerika ben, kost het mij zomaar een paar dagen om er helemaal in te komen. Ik heb er als kind gewoond en leerde pas later Nederlands waardoor ik nog in Engels kan denken. Dat is wel een pre. Heck, als ik snel moet tellen of rekenen, doe ik dat nog steeds in Engels :joy:

Maarre, niet enkel complimenten voor de uitvoering, ook inhoudelijk leuk en leerzaam om te bekijken, dus dank daarvoor!

2 likes

Je Ploprof :slightly_smiling_face: ik had dat trouwens ook al met je eerdere post over dit model. Veel emotie en dat is waarom deze hobby ons raakt. Het gaat niet om de waarde in € maar het gaat om dat wat een horloge je doet. Als voorbeeld : ik heb niets met Seiko (of Invicta :wink:) maar ik kan wel genieten als iemand daar met passie over praat.

1 like

Ik ga maar eens kijken. Al die reclame hier. :slightly_smiling_face: Ik kom er op terug.

1 like

Overtuigend eerste filmpje, geabboneerd. Nice one, succes ermee :metal:

1 like

Leuk kanaal, heb me geabonneerd. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt!

1 like

Tof :+1: zal er naar kijken :wink:

1 like

Top, eindelijk medestanders in de strijd voor grote mannen horloges.:muscle:

2 likes

Damn straight! :slight_smile:

Er moet een tegenstroming zijn voor de nieuwe “klein is groot” opmars, bij mij staat zo’n 36mm helemaal niet! :slight_smile:

7 likes

Netjes :ok_hand:t2: Thanks voor het delen :wave:

1 like

Het kriebelde vandaag weer om een nieuwe video op te nemen met de lancering van de nieuwe Speedmaster Moonwatch, dus was het de beurt aan dit legendarisch horloge om eens door de geschiedenis ervan te lopen en mijn eigen 145.022-71ST eens in de verf te zetten.

Het resultaat vind je hier:

Ik heb trouwens rekening gehouden met een aantal van jullie suggesties, ik hoor graag jullie mening!

4 likes

Erg leuk kanaal!

1 like

Ik heb net de aflevering over de Speedmaster gekeken. Hoewel ik hierover al veel gezien en gelezen had, toch ook weer wat nieuwe dingen geleerd. Leuk dat je op deze manier je kennis deelt!

1 like