Nieuw YouTube kanaal: Big Wrist Watches!

Thanks man, net geabonneerd! Keep it up!

1 like

Leuke nieuwe video! Beter perspectief!

Exact dit :point_up_2:

1 like

Hartstikke leuk kanaal! Goede filmpjes. Zit goed in elkaar en het is fijn om naar je stem te luisteren. Eigenlijk weinig op te merken behalve dan dat je camera voor mijn gevoel wat te hoog staat ofzo?

Edit: laatste filmpje niet gezien. Ziet er een stuk logischer uit! Goed bezig.

1 like

Top filmpje weer. Informatief en kijkt zeer prettig weg. My compliments :+1:

1 like

Volgende keer die Apple Watch wel even af doen he :wink:

1 like

Bedankt iedereen! En die Apple Watch blijft lekker; ik ga me niet anders gaan voordoen dan ik ben voor een YouTube kanaal, dat zou wel een beetje gek zijn :wink:

2 likes

Ik heb rekening gehouden met een aantal suggesties die ik kreeg. Het voornaamste probleem was dat het statief dat ik gebruikte te hoog was, dat is in m’n laatste video rechtgezet :slight_smile:

Ik ben ook begonnen met m’n uitleg niet meer in 1 take te doen, maar achteraf te editeren. Dat zorgt dan wel eens voor een cut maar het is fijner om naar te luisteren. Er komt binnenkort nog een video uit, ditmaal over een iets goedkoper icoon nl de Seiko Bullhead. Beetje afwisselen tussen duur & betaalbaar(der)

2 likes

Mooie videos en erg informatief. Extra leuk om het verhaal van de Squale te horen terwijl ik recentelijk dezelfde blauwe gekocht heb, wat is dat toch een heerlijk horloge!

1 like

Mooi, mooi, mooi man!!!

1 like

Thx all, kom er momenteel niet meer toe maar dat komt wel weer terug :wink:

2 likes

Hope so… was toch wel leuk om naar te kijken.

1 like