Ziehier de full specs:
Alu bezel!
15mm clasp…?? Lijkt mij wel erg smal?
Same sh*t, different day?
Mooi. Van 20 naar 15
Dus een nieuwe moonwatch gaat straks 7k bij de AD kosten?
Ben wel benieuwd naar echte foto’s van de nieuwe band.
Vind de speedmaster altijd tof alleen de band was altijd een dingetje.
Wellicht dat dat op het prijskaartje staat. Eerst maar eens zien hoeveel er verkocht gaan worden
Precies! Ik heb ook veel liever een mm extra en iets dunnere lugs…ow wacht, verkeerde merk.
Dat kan als de band afloopt naar 14.5mm ofzo. Dat doet de Apollo 50th band ook.
Het merk dat wél overal uitverkocht is zeg maar ?
9k grijs
Ma gawd
€6500
Klaarblijkelijk, maar wel met METAS cal. 3861, opgelegd logo, step dial, betere band met mooi taper, en domed saffier. Wanneer kan ik inschrijven?
Even wachten op de echte foto’s
Punt is een beetje, dat de pakweg 1 tot anderhalf-modaal Speedmaster-liefhebbers hun droomhorloge wel steeds verder weg zien dobberen. Voor een heel groot deel van de forumleden zijn (lijken, toch) dit soort bedragen redelijk normaal om voor een horloge uit te geven. Is helemaal prima, maar de verhoudingen raken best een beetje zoek zo.
Nou, dan moet je gewoon HARDER WERKEN!
Ik vul hem maar even in, vast.
Stevig, maar voor zo’n bedrag verwacht ik dan ook een veel grotere doos!! Minder doe ik het niet voor
Meneer heeft net een JLC gekocht.
Yep… waar de Speedy wel ‘een ding’ was een anderhalf jaar geleden voor ca. 3k grijs, kruipen ze momenteel al angstig dichtbij de 4k… en gaan dus nog een flink stuk hoger.
Maar ja. Ze kunnen ook niet anders. Veroudering slaat echt wel toe voor het huidige model.
Die inderdaad! Als Omega ook de productie lager houdt dan de vraag, krijg je precies hetzelfde effect. Ik verwacht dat de productie ook lager gaat liggen omdat de capaciteit ook ander verdeeld wordt. Dan hoop ik toch echt liever dat ik gewoon het horloge in de etalage kan aanwijzen, passen, babbeltje maken, week later nog een kijken en dan kopen. Bij wijze van natuurlijk, ik wil ‘m nu al hebben .
Mee eens en tegelijk is dit ook wel de charme. Chronometer specs zijn net als nieuwe schoenen. De sensatie is er snel vanaf. Het blijft nu nog steeds een alu bezel met het iconische design.
De eerder gepostte spec sheet is van het saffier model met display caseback. Dat is nog steeds de bekende “box sapphire” dus met de milky ring. Ik vermoed dat de “gewone” versie dus wel hesalite heeft. Had ook liever dat ze met iets nieuws kwamen, bijvoorbeeld een mooie domed sapphire. Zo moeilijk is dat toch niet?