Nieuwe 2021 Moonwatch (vanaf post 407)

Zo blij met m’n eerste 1861 dat ik er pardoes een tweede heb bij gekocht.
De linkse, vers gearriveerd, nu ze nog te krijgen zijn.

13 likes

Wat een vreemd verhaal! Dat heeft niks met Omega te maken maar met de luiheid van die AD. Bij Juwelier Punte in Utrecht mag je de hele Omega onderdelenvoorraad leegkopen. Dat heb ik ook bijna gedaan haha. Dus vreemd verhaal van die AD! Ik lees ook vaak dat sommige AD’s er een flink marge op pakken. Dus als het daarmee onbetaalbaar blijkt, dan willen ze opeens niet meer meewerken.

Wat heb ik tot nu gekocht…

• Endlinks voor allerlei vintage banden
  • Twee bracelets
  • Microadjustment sluiting met bijhorende aansluitingen
  • extra Moonwatch doos

Pas de problem! :slight_smile:

Gefeliciteerd! Mag ik vragen waar?

Haha top! Gefeliciteerd! Mooie foto ook.

1 like

Aha… Dat zou goed kunnen, ben ik flink in de schaap gelogeerd

2 likes

Die band is een stuk beter zo

Ik denk…ik herinner hem er even… :wink:

1 like

Doe je heel goed. :+1:

1 like

:joy:

Jij moet psychologisch therapeut worden! Je geeft nl. hele goeie adviezen … :sunglasses:

1 like

Hahaha. :rofl:

1 like

[quote=“Watchstick_81, post:353, topic:300804, full:true”]

Gefeliciteerd! Mag ik vragen waar?

Tuurlijk :slight_smile: Bij een lokale juwelier in de Haan (Belgische kust) Rubrecht (via Officiële site Omega gevonden zelf :sweat_smile:)

1 like

Komt er ook een nieuwe met doorkijk caseback?

Ja dat is wederom de saffier uitvoering (boven en onder) en geen speciale uitvoering van het 3861 uurwerk. Maar ze hebben ‘m al mooi gedecoreerd.

Nog een beetje korting kunnen afdwingen? Of doen ze daar niet meer aan bij Omega ? :stuck_out_tongue:

Kan ik over meepraten…! :muscle:

Ja is deze mooier gedecoreerd dan de 1861?

En wat kost deze saffier/saffier versie?

Een sympathieke grijze dealer die een min of meer realistische prijs had. Meer dan ik wou betalen, maar een betrouwbare verkoper die alles volgens 't boekje doet is dat extraatje zeker waard.

2 likes

De linkse is toch met saffier?

Klopt!

1 like

Uiteindelijk is gevoel het belangrijkste. Als dat goed is betaal je nooit teveel toch?!

Dan zit daar een 1863 in ipv 1861. :ok_hand:

1 like