Nieuwe 2021 Moonwatch (vanaf post 407)

Dat ene gaatje extra helpt al. Ik vrees dat ik hem wil.

2 likes

Doe effe n PB voor je huidige? :innocent:

1 like

Die is niet meer in productie natuurlijk, dus dat wordt een dure grap!

2 likes

Lol. :joy:

1 like

Zoals voorspeld Tom :wink:

Hij blijft mooi die collectie van je
Goed om te zien dat de JLC en de (nieuwe) Explorer nog steeds het solide hart vormen
Waarschijnlijk nu verrijkt met de Omega Museum Chrono
Benieuwd of je wel eens twijfelt over de Glashutte?
Gelukkig weer een GS in je collectie. Dat hoort ook bij je (collectie)
De B&R en Holthinrichs zullen tzt wel weer verdwijnen
Tenslotte je haat/liefde met de Speedmaster
Wordt zeker ingeruild op de 2021 versie

1 like

Two to go :grin:

1 like

Veel te duur. Zeker als je niet bij een AD koopt, maar particulier.

Past dan wel weer in de trend van Omega. Ik vind de nieuwe Speedmaster erg mooi. Zelfs mooi dan zijn voorganger, maar de prijzen zijn wel erg idioot omhoog gegaan. Niet in verhouding!

1 like

Huh? Ik dacht dat je geen horloges met winst mocht verkopen binnen 6 maanden?!

1 like

5800 list toch?
Ik zie zojuist eentje erop komen voor 4.000€

Da’s de Hesalite. Niet onredelijk denk ik.

Ah ja te snel gekeken!

Staat wel cal. 1863 in de omschrijving…dat hoort bij de saffier versie, foutje dus moet 1861 zijn.

De naam van de juwelier is ook erg misleidend!!

1 like

Gister kwam er ook een Grand Seiko Snowflake online voor 4999 ofzo, terwijl de duvel en zijn ouwe moer die dingen met 20% korting op list, dus voor €4800 hebben opgehaald.

Maar als jij diegene bent die de sticker heeft betaald dan snap ik wel dat je probeert iets van je geld terug te halen, zeker als je onwetend bent.

1 like

Als je nog geen 5% op een uitlopend model Moonwatch weet te vragen, klopt er echt iets niet.
Sterker nog, dit zal een juwelier je al aanbieden zonder dat je er naar vraagt.

1 like

Ik denk van niet. Die zijn nu zo verkocht. Ook voor list.

4 likes

Toen ik na de lek van de nieuwe modellen vroeg of ze al wisten wanneer het nieuwe model zou komen, kreeg ik letterlijk te horen, “we hebben het huidige model of de FOIS wel nog liggen waar we iets mee kunnen regelen”

3 likes

Nou dat lijkt me sterk. Je krijgt toch minimaal 10 tot 15%.
En volgens mij wordt die nog gewoon geleverd door omega? De FOIS niet meer maar over de professional heb ik nog niets gehoord?

Fois waar ze nog wel iets mee kunnen?
Die is al wel moeilijk leverbaar begreep ik…

Ze kunnen alleen leveren uit voorraad, de 1861 wordt al langer niet meer gemaakt. Mijn AD kon geen FOIS meer bestellen (dat was al bekend) maar de Moonwatch werd ook al lastiger. Nu mensen bewuster beide modellen kunnen vergelijken, waarbij de 1861 toch echt een meer zuivere Speedy is (geen knipoog naar de originele Moonwatch door terug te grijpen naar enkele specifieke ontwerpeigenschappen), zal de vraag snel het aanbod gaan overtreffen. Of een AD dan nog korting wil geven…Anderzijds zijn het lastige tijden en willen ze graag verkopen.