dan neem je de saffierversie… opgelost!
Ja dat wel… maar das niet origineel meer, de vraag is of deze dit wel is (blijft)
Dan is de vraag wat ‘origineel’ is. De versie met plastic aan de bovenkant is ook niet origineel. Die heeft alleen andere aanpassingen dan de versie met saffier.
Ja helemaal eens!
Ja jammer maar het is altijd al heel druk geweest sinds dat ze de maanlanding graag wilden vermelden. Nu ook allerlei specs erbij…
Ik vind de saffierbodem mooier. Eigenlijk kijk ik amper naar gesloten casebacks.
Even een plaatje van mijn Moonwatch (2015) met nieuw Watchbandit sailcloth bandje. Met dank aan @Neyra.
Lekker hoor! Jij hebt geen quick release meer hè? Die heb ik wel, maar met het volgende resultaat:
Intussen van WB een nieuwe gekregen, die komt volgende week.
Nee klopt, ik heb een “gewone”… Wel stug nu hij nieuw is, maar meteen een betere pas dan de originele leren band van Omega. Wat een onding is dat zeg, krijg nooit een goede pas. Ook is de vouwsluiting van deze band veel te lang/breed voor mijn pols waardoor hij steeds overhelt naar voren. Ook de stalenband Omega vind ik net niks, dit is een goed alternatief!
Zo zie je maar weer, die OEM materialen zijn ook niet zaligmakend
Het is een reissue, dat is nooit origineel
Saffierbodem is top, ik zou niet zonder willen!
Klopt, ik heb in december zowel een FOIS als Moonwatch gekocht en de AD’s die ik heb benaderd kon ze beide al niet meer krijgen, ik heb ze nu uit de VS en Hong Kong gehaald bij grijze dealers (hagelnieuw in de stickers).
Dan heb je de verkeerde dealers gebeld.
Klopt Juwelier Punte in Utrecht heeft ze nog liggen …op dit moment alleen nog de 1861 Moonwatch op staal. De FOIS is lang en breed uitverkocht.
De nieuwe 3861 Moonwatch wordt trouwens nu al geleverd aan Omega boutiques (en dus klanten) en pas maart/april aan Omega authorised dealers. Dus ook dan pas in Nederland omdat we geen boutiques hebben behalve die halfgare in de PC. Wellicht kan je ze daar wel eerder krijgen.
Dat is jammer! Ik vind de zwarte crocoband heerlijk zitten en de vouwsluiting de beste op de markt. Vrij kostbaar wel…maar je kan er een kortere variant voor krijgen, net als de leren band. Jammer dat ze dat niet op maat aanleveren, dus dat de klant het kan aangeven. Wellicht is dat wel zo als je online besteld?
Ik heb vandaag de Moonwatch met 1479 band weer om. Klassieke combi en lijkt aardig op toch? Zit ook heerlijk!
Heeft iemand info wanneer de nieuwe Speedy bij de AD ligt?
Ik heb vanmiddag contact gehad met Schaap & Citroen maar die hadden geen flauw idee.
Zonder vertraging hoorde ik vanaf maart (oa van S&C) maar ja… het is Omega en NL staat vast niet hoog op het prio lijstje.
Ja, staat twee posts boven die van jou . Dat is wat nu overal gecommuniceerd wordt en aangezien de boutiques ze nu al krijgen zal dat aardig kloppen.
Van een kennis uit Atlanta ontvangen (half uur geleden):
Vind ik ook jammer, ik vind de kwaliteit en de vouwsluiting erg mooi en goed maar krijg t net niet lekker.
Ik weet niet of het al duidelijk was vermeld, maar niet alleen de dikte van de Moonwatch is iets minder, ook de lug to lug is minder. Scheelt niet veel, net geen volledige mm.
Maar dat betekent dat de Apollo 11 50th band niet goed past omdat deze bij de lugs uitsteekt. Iets om rekening mee te houden.
Goed nieuwe voor kleinere polsen. Slecht nieuws voor bracelet liefhebbers
Ik heb nog wel een paar maandjes nodig om het geld bijeen te sprokkelen voor een Moonwatch, maar ik had mijn zinnen wel op een Hesalite handopwinder gezet. En omdat dit mijn eerste grote aankoop wordt, wilde ik dit ook gewoon bij een AD gaan doen. Denken jullie dat dit nog haalbaar is? Of wordt het grijze markt?