Heeee hallo dan. Tijdje terug zag ik de nieuwe speedmaster en wist direct dat ik die moest hebben. Wat een fucking Beauty!! Heb eerder een speedmaster gehad maar die ook binnen 2 dagen weggedaan destijds. Deze nieuwe is een klasse apart hoor.
Afijn een belletje en wat ongeduldige papjes naar Jeroen aka @WristCandy Waar blijft mijn speedy . Die bracht mij in contact met Andre @Horloge24.
Vandaag kon ik bij André het horloge ophalen. Wat een service zeg. Super tof om zijn atelier te zien en kreeg zelfs een rondleiding van mijn eigen uurwerk. Band op maat gemaakt en nog onder het genot van een espresso wat zitten kletsen.
Wat een toppers allebei binnen 2 weken mijn omega om de pols en een betere service dan bij menig AD.
De Speedmaster is echt een parel. Het wauw gevoel wat ik op filmpjes en foto’s had wordt alleen maar versterkt nu ik hem om heb.
Super mooi horloge, en niet alleen heerlijke koffie bij @Horloge24 maar een vakman die nog altijd enthousiast is , gefeliciteerd! Echt een top stuk en duizend keer leuker dan bij een AD je horloge ophalen.
Ik moet me echt eens inlezen in de verschillen tussen de oudere speedy’s en de nieuwe. Ze lijken allemaal hetzelfde op de plaatjes. Snap dan ook niet dat de oude generatie binnen de 2 dagen mag vertrekken, en dit een blijver zou zijn. Zal wel aan mij liggen.
Oude was een hesalite die ik had en de band vond ik helemaal niks. Deze nieuwe is gewoon het totaal plaatje. Echt een pareltje:heart_eyes: ga hem inderdaad zelf bewonderen
Ik heb ze naast elkaar in m’n handen gehad. Ik vind de nieuwe echt een stuk mooier. De dail is dieper zwart, stepped dial, band is chiquer. Al met al heeft het horloge nu meer detail vond ik. Mijn inziens de meerprijs wel waard.