Gefeliciteerd met de aanwinst!
Proficiat met de nieuwe Speedmaster maar ik begrijp ook niet helemaal waarom je mening nu als een blad aan een boom is omgedraaid…
Ik heb een Speedmaster gehad en heb totaal niet de behoefte om deze te gaan bekijken. Sterker nog, de sluiting vind ik geen vooruitgang tov de vorige. Maar genoeg over mij, het gaat om jou.
Ik hoop oprecht dat je veel draagplezier hebt van je NA en dat hij lang mag blijven.
Héél mooi! Deze staat momenteel op nummer 1 op mijn lijstje. Zodra de IWC verkocht is ga ik deze ook halen denk ik.
Ik wens je er veel draagplezier van.
Eens, nieuwe band is wat gestileerder maar in mijn ogen te smal wat afbraak doet aan het geheel. De vorige versie vind ik in zijn geheel meer horloge en het prijsverschil vind ik al helemaal buitenproportioneel
Heel gaaf. Leuk die ‘tour’ daar! Veel draagplezier
NICE! Klassieker en een ideale bandenswapper! Staal, zwart croco, bruine racing, sailcloth, nato’s!
Proficiat. Blijft een mooi horloge.
Wat zijn nu objectief de verschillen tussen deze en die van 2020? Ik heb die van 2020 namelijk en volgens mij is er visueel alleen verschil met de band? En de kast is wat dunner geworden?
Schoonheid!
Het blijft mooi, een Speedmaster, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Gefeliciteerd! Een plaatje inderdaad
Prachtig! Wat is die nieuwe speedy toch goed gelukt
Topper!
Mooie speedy geniet ervan, is dat een verstelbare sluiting? ( gaaf ding)
Helemaal te gek
Haha