Gefeliciteerd! Tof dat je weer een speedmaster hebt. En de verbeteringen zijn echt zo goed!
Je oude maakt het nog goed hier
Gefeliciteerd! Tof dat je weer een speedmaster hebt. En de verbeteringen zijn echt zo goed!
Je oude maakt het nog goed hier
Arie gaat nav mijn zoektocht zo’n tooltje maken… en wellicht meteen een stuk of 60 of 100 anderen
Heel mooi, gefeliciteerd!
Bij SC gepast tijdje terug. Was vd 42 mm ook onder de indruk. Deed passen als een 40mm.
Bescheiden prijsje ook
Prachtig! Veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd
Bedankt allemaal! Ben er ontzettend blij mee en om wat antwoorden te geven waarom deze Speedy wel😁.
De dial vind ik stukken mooier
Saffier boven hesalite voor mij
De band is weergaloos
Voor mij waren dit de redenen om deze Speedmaster aan te schaffen. Iedereen zijn voorkeuren . See you on the dark side of the moon. Kon het niet laten
Mooi man! Veel plezier met deze. Mooie afwisseling tov je tudor
Van harte gefeliciteerd met je Speedmaster! Een geweldige horloge met een hoop interessante verhalen en geschiedenis.
Ik heb mijn speedy begin dit jaar gekocht, wel de 1861 want dat was mijn favoriet. Veel plezier ermee!
Spooler
Prachtig. Dat hebben ze goed gedaan daar bij Omega. En @WristCandy is natuurlijk een held.
Veel plezier!
Heel gaaf!
Absoluut! Maar ook veel centjes!
Klopt, iets van 6k toch?
Super gaaf horloge. Vond de Speedmaster nooit zo bijzonder maar liefde moet groeien zeggen ze.
dank he!
Gefeliciteerd de NA
Idd heel mooi! Heeft die nieuwe ook weer een step dial?
Jazeker maakt de plaat