Nieuwe aankoop

ik zou eens kijken bij maurice lacroix , een retrograde ofzo.??

Beste Rogierj,

Bedankt voor het compliment, ik ben blij dat er ook nog gewoon mensen zijn, die een iMac of andere producten van Apple gewoon mooi vinden, en niet alleen maar afbranden voor hun prijs,

Ik moet trouwens zeggen dat ik er ook zeer content mee ben, een werelds apparaat.

Beste BBOP

Bedankt voor de tip, ik ga gelijk eens kijken

Ik zou voor een sport Rolex gaan …een mooie stalen Submariner heb je voor die prijs .

Dit soort horloges gaan je verdere leven mee , ook als je het elke dag draagt .

Voor een Uboat zou ik zeker niet gaan, die is vooral modieus en heeft niet bepaald eeuwigheidswaarde denk ik. Grappig overigens dat je met twee breitlings komt aanzetten als voorbeeld wat je mooi vind, dacht uit een van je eerdere posts op te maken dat je vooral geen breitling wil? Begrijp me niet verkeerd, zijn evengoed zeer mooie horloges. Succes met kiezen, kan ergere dingen voorstellen om mijn tijd mee door te brengen;)

Beste Leeuwentemmer,

Het is niet zo dat ik geen Breitling wil, (wat klinkt dat verwend zeg)
Maar ik zou ook graag de wat onbekendere mogelijkheden horen van de kenners

Als iemand in deze positie komt, word al snel gedacht aan Breitling/Rolex etc.

Ik ben zelfs een liefhebber van Breitling, dit sinds een kennis van ons bij zijn auto een Breitling For Bentley bestelde,

Maar ik zou dus graag alternatieven willen horen van de kenners van dit forum

Wat mij betreft is het niet alleen het design, maar ook het binnenwerk. Een fijne interface en geen gedoe met virussen mag ook best wat extra kosten.

Maar mooi zijn ze zeker, die macs. Daar ga je veel plezier van hebben.

Beste Pierz,

Het zijn inderdaad supermachines, ik had hiervoor het vorige model, 17 inch, en die vond ik echt super mooi,

Toen ik een paar weken geleden mn nieuwe 20 inch er naast zette, was die oude gelijk een heeeeel stuk minder.

Ik heb nu ongeveer 2 jr een mac, en als het aan mij ligt ga ik niet meer terug.

Even on-topic, zijn er nog andere ideeen, ik ga trouwens nu ook eens kijken naar die rolex submariner

Beste S.,

Mooi budget!
Ik zou een deel van je 4500 in je zak laten en een Omega Speedmaster kopen. Eigenlijk moet je dan geen automaat hebben, maar dat zal ik je wel vergeven.

groet!
Boetz

Misschien nog beter…een Breguet Type XX Aeronavale
Als je 'm in Amerika koopt, blijf je vast binnen je budget!

Ik heb eens gekeken naar de Breguet XX Aeronavale,

Merci,
Ik neem hem mee in de overweging tegen die tijd.

koop een mooie omega, altijd goed :wink:
heb zelf de railmaster xxl, maar er is ook een kleinere versie van

BBOP Schreef:

ik zou eens kijken bij maurice lacroix , een
retrograde ofzo.??

Daar zat ik ook aan te denken toen ik zijn budget zag.

De Double Retrograde:

En de Calendrier Retrograde:

Zeer stijlvolle horloges!

Als je ook naar de wat minder bekende merken wilt kijken, Wat dacht je dan van een Christiaan van der Klaauw?

Beste StateOfMid,

Wat een plaatje, die eerste is echt super!!!, wat kost dat nou?

En een Christiaan van der Klauw, die zijn toch veel duurder, daar begint het toch bij de 5000??

http://www.awco.nl/produkt.php?id=406&select=4&foto=1&produkt=1&pagina=3&nummer=9&HuidigeMerk=C.%20van%20der%20Klaauw&Terugpagina=3

Van der Klaauw is er dus binnen je budget!

Hoewel als je doorspaart misschien zo’n complicatie binnen je bereik ligt. Die vind ik echt prachtig, helaas voor mij onbetaalbaar op het moment…

Kan wel iets goedkoper hoor, kijk eens op klaauwwatches.nl of awco.nl. Vind het een erg bijzonder merk van eigen bodem, denk dat ik daar mijn geld in zou steken.

Rolex kopen, lekker waardevast.

Zijn er verder nog mensen met ideeën?

Beste S,

Mijn advies: kijk érg veel om je heen, surf elke dag naar horlogefora en bekijk foto’s, koop boekjes, ga juweliers langs en dan kom je vanzelf uit bij het horloge wat je wil! Door veel rond te kijken krijg je vanzelf een idee van welke modellen er allemaal zijn, wat je nou eigenlijk mooi vind en je krijgt een goed beeld van de prijzen.
Ik zelf ben uiteindelijk voor Rolex gegaan en ben nu al 3 jaar een gelukkig rolex-drager haha… (ben nu 20 dus kan me goed inleven in jouw situatie ;))

ja hoor

ik zou eens naar jaeger le coultre kijken als ik jou was en dit budget.
Koop in ieder geval een horloge van een merk dat zelf de kast en het uurwerk maakt.
daarnaast zou ik ook eens kijken naar een 2e hands dat klinkt wellicht raar voor iemand van 18 mety dit budget, maar ik heb op die leeftijd 70 uur gewerkt per week om wat geld te verdienen. je moet je realiseren dat als je een horloge nieuw koopt en je loopt de winkel uit hij ongeveer 30 % in prijs is gedaald als je hem die zelfde dag nog zou doorverkopen.

Een tweede hands behoud meer zijn waarde en dan kan je een horloge kopen met veel meer functies voor de zelfde prijs.

Succes