Nieuwe aankoop

voor 4000 kun je een nieuwe krijgen (2008). Ze worden overigens niet meer geproduceerd door Rolex!

op www.rolexfrum.nl vind je diverse aanbieders

hans

S Jansen Schreef:

Beste Rogierj,

Bedankt voor het compliment, ik ben blij dat er
ook nog gewoon mensen zijn, die een iMac of andere
producten van Apple gewoon mooi vinden, en niet
alleen maar afbranden voor hun prijs,

Ik moet trouwens zeggen dat ik er ook zeer content
mee ben, een werelds apparaat.

Beste BBOP

Bedankt voor de tip, ik ga gelijk eens kijken

Ik ben nu 18 en zit al jaren in de IT wereld (Je kan niet vroeg genoeg beginnen). Overal waar ik kom (Werk vaak op locatie) word steevast met Windows gewerkt en overal zie je dezelfde problemen (Zowel op huis tuin en keuken niveau als op bedrijfsniveau). Sinds ik met Apple werkt, kan ik mensen bijna niets anders adviseren, maar ik weet gewoon dat er vaak niet naar geluisterd word omdat mensen bang zijn voor iets “nieuws”. Gelukkig word het marktaandeel van Apple steeds groter en zie je ook dat het steeds meer gewaardeerd word. En gezien de problemen en gebruikvriendelijkheid, is de hogere prijs ook slechts bijzaak in mijn ogen.

Om even on topic te blijven. Persoonlijk zou ik in een iets hogere prijsklasse toch echt het merk Omega gaan bekijken. Met de Seamaster serie, Planet Oceans, Chronographs en deVille heb je geweldige horloges die mooi in jou budget passen. Zoek eventueel een jaar oude 2e hands. Scheelt veel geld en de rest kun je misschien leuk voor op wintersport :).

Renestiphout Schreef:

Jup. Koop een 2000 euro flatscreen, een 800 euro
Hamilton, steek 1000 in je zak en kom de
resterende 700 “opzuipen” in Brabant met carnaval.
Succes gegarandeerd!

Rene

Dit is ook eerder mijn idee, al houd ik het liever bij het altijd mooie Groningen.

Betse Ypuh,

Ik was in eerste instantie ook bang voor de verandering, en was vang dat niks meer zou werken zoals ik gewend was.

Dit is ook zo, alleen op een positieve manier, ze lopen niet echt vast, en werken heel relaxed. Daarnaast heb ik hem voornamelijk gekocht vanuit het design oogpunt.

Het staat gewoon een stuk mooier op mn bureau,en het werkt erg lekker.

Nogmaals begrijp ik dat jullie niet alles aan het horloge uit zouden geven, maar ik/wij willen dat juist wel. het budget is daar beschikbaar voor.

Het moet een bijzonder horloge zijn, welke nog jaren gedragen/ gekoesterd kan worden

Happy 2009 allemaal

Sven

Beste Jansen,
Antwoord op jou vraags is: zo als zo veel voor mij wacht rustig af kijk rond .
Haastig goed is zelden goed !!!
Er komt ook een horloge beurs Houten aan in januari en daar staat heel wat moois.
Misschien zit daar wel wat voor jou bij ???
groet de brandwacht

[urlhttp://www.kish.nl/armband-uhren-katalog-2009-p-1450.html[/url]

Even deze catalogus bestellen. Alle prijzen staan er in.