Even mijn nieuwe aanwinst tonen, en wat voor 1! Teminste ik vind het een hele mooie en ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat er meer mensen zijn dit dit een mooi horloge vinden ;), Mijn eerste High-end horloge, en voorlopig mijn laatste aanwinst (heb ik al vaker gezegt), dit was er ook 1 die heel hoog op me lijstje stond, vaak gepast en nooit gekocht(veel te duur), maar nu kwam hij hier op het forum langs…tja dat kon ik niet weerstaan! Hij zag er werkelijk prachtig mooi uit, enige wat je ziet is wat iedereen aan een horloge ziet die je net een paar dagen om hebt, werkelijk echt minimale draagsporen, ga dan ook me best doen dit te zo te houden!
Ik heb een poging gedaan wat mooie foto’s te nemen, maar was een beetje inspiratieloos en snel gedaan… dus hier moeten we het maar mee doen:
Kan hem alleen nog niet om ik moet het bandje in laten korten, das echt balen, maar ik ben echt very happy met mijn omega seamaster professional! Ik blijf er naar kijken
Proficiat met je NIEUWE SMP 300 ;); de horloges van Joost zijn namelijk altijd in nieuwstaat!
Ik heb 'm zelf ook en draag 'm (nu) altijd metveel plezier!