Hartelijk gefeliciteerd hoor, als er ooit eens een zeer dik pak geld binnen komt, dan zou dit ook een van mijn aankopen kunnen zijn! B)-
Gefeliciteerd Floris, inderdaad een schitterend horloge, en naar mijn persoonlijke mening één van de mooiste Omega’s!
Bedankt Verso!! En ik ben het helemaal met je eens
JamesTK komt vast goed
Gefeliciteerd met deze aankoop is beslist een van de mooiste(tu)
Schitterende klok! Veel draagplezier gewenst, maar dat zal wel goed komen:)
Hallo,
Dat is een mooie
Gr,
Klaas
Hij is mooi, heel mooi (tu) :)-D
SMP zoals ie hoort te zijn :~
Wear it well and often…!!
Goeie poeier Floris!
Den Haag is weer een mooie klok rijker! (tu)
Gefeliciteerd Floris met deze prachtige klok (tu)
Welkom bij de haagsche…Seamaster familie.:~
Mooi hoor, gefeliciteerd met deze aanwinst.
Bedankt voor de reactie’s echt geinig he, hier kan de de aanwinsten echt delen!
En ja Den Haag is weer een stuk mooier nu, nu nog tijd voor een een polo aan lekker op het terrasje met een koud biertje en dan ben ik helemaal gelukkig
Ha die Floris
Mooie klok. Ben t roerend met voorgangers eens…een Vd mooiste omegaaaas
Nog een vraagje, ik zit zolang al naar het horloge te kijken, naar de opgelegde indexxen enzo maar nu valt het me pas op dat ik een witte datumschrijf heb, weet iemand een website met een hoop Seamaster informatie? Ik vind het toch leuk om alles te weten van het horloge, en de meeste die ik gezien hebben hebben een zwarte schijf met witte datum?? Tenminste zo stond ie in me geheugen
Hoi Floris,
Jouw Seamaster is de 2220.80.00 en die heeft een witte datumschijf. De zwarte datumschijf is er pas sinds de nieuwe versie met keramische vezel.
Ik vind overigens dat je in een blauwe plaat beter een witte dan een zwarte datumschijf kan hebben…
gr.Joep
Ik heb er ook eentje. Was ooit mn eerste “echte” horloge, toen verkocht maar recent weer terug gekocht.
Onderstaande foto is overigens niet van mijzelf en is ook het oudere model met het 1120 uurwerk en nog niet de coaxiaal:
Mooie koop! Veel plezier er mee. Altijd goed, Omega!
joepb Schreef:
Hoi Floris,
Jouw Seamaster is de 2220.80.00 en die heeft een
witte datumschijf. De zwarte datumschijf is er pas
sinds de nieuwe versie met keramische vezel.
Ik vind overigens dat je in een blauwe plaat beter
een witte dan een zwarte datumschijf kan
hebben…gr.Joep
Ok kijk zo leer je weer wat
Ik ben nog onderweg geweest om de band in te laten korten maar Gerard hier in Den Haag zei dat het echt een baan is en dat je het niet zelf kan doen, hij kon het dan ook niet ff snel doen, van de week maar even ergens anders kijken!