Nieuwe aanwinst: Citizen Promaster Tough.

Mooi verslag. Met plezier gelezen, en was ook wel eens gaan googelen door uw foto’s van de laatste dagen. Je zegt dat deze hetzelfde uurwerkje heeft als instap eco drives, hoe zit het met het bonken van de secondewijzer, en tikt deze de markers een beetje netjes aan? Ik heb ooit in 2012 een eco drive horloge gekocht, en doordat de secondenwijzer alle kanten op springt draag ik het eigenlijk nooit.

Gek genoeg ben ik van plan om een cwc g10 te kopen, die net het zelfde doet. :innocent: Ik probeer het maar niet uit te leggen.

2 likes

Écht mooi hoor :hushed: :+1:
Ik ben normaal niet zo’n Citizen-man maar hier kan ik wat mee! Gefeliciteerd

1 like

Dat valt mee de secondewijzer tikt vrij strak.

Dat helaas niet, hij zit er redelijk consistent nét naast :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ik stoor me er niet zo aan gelukkig.

Die zat er bij mij ook goed naast inderdaad :joy:

2 likes

Ja maar als ze gewoon uit een EU depot verzenden zijn er geen extra kosten

1 like

Dat is waar, alsnog is ‘mijn’ model (met mindere specificaties) een flink stuk goedkoper.

Ik kan het niet goed plaatsen maar de cwc is zo ‘vuil’ dat het niet meer uitmaakt dat de wijzer niet op de indexen tikt.

1 like

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, het past wel bij het karakter van het horloge.

1 like

Leuke review van een mooi merk en een tof modelleke :ok_hand:

1 like

Tof horloge!:+1:
Enjoy

1 like

Interessant horloge en leuk geschreven!

1 like

Hij is ook nog in zwart en blauw dial voor de liefhebbers.

Gaat lekker met de Citizen NA’s deze week :wink:
Goed geschreven en leuke foto’s Stefan. Geniet ervan!

1 like

Veel, en mooi, horloge voor het geld. Dank voor de fijne review. Enjoy!

1 like

Leuke review van een tof horloge :+1:

1 like

Gaaf. Wist niet dat deze zo dun was, op de foto’s vond ik hem altijd een beetje chunky.
Maakt het een stuk interessanter.
Leuke review :muscle:

1 like

Wat een gaaf horloge, heerlijke kleur groen en een perfect bijpassende band :+1:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Dank jullie wel! Ik vind het uitzoeken en opschrijven van informatie over een nieuwe aanwinst mischien wel het leukste onderdeel van de horloge-hobby, fijn om te lezen dat het gewaardeerd wordt :slight_smile:

9 likes

Mooie Citizen en mooi verslag, veel plezier er mee gewenst!

3 likes

Nice! Ik wou alleen dat ie net wat kleiner was.

That’s what she said…

4 likes

Tof ding! Lekkere combi zo met die band.
Leuke NA ook :ok_hand:t3:

2 likes