Nieuwe aanwinst, de ultieme grail!

Ik was van plan om rustig aan te zoeken maar ik liep tegen een mogelijkheid aan die ik gewoon niet kon laten schieten. Ondanks dat ik eigenlijk op zoek was naar een gouden complication kreeg ik een aanbod dat dusdanig geweldig was dat ik geen keuze meer had. Het is helaas geen nieuwe en ik heb meer dan list betaald (kan ook niet anders) maar wauw wat wen prachtig en indrukwekkend horloge. Ik had oprecht interesse in een Day Date met diamanten maar uiteindelijk durfde ik dit toch niet aan. Het lijkt leuk bij het kopen maar ik zal het echt in enkele dagen zat zijn vermoed ik. Met name doordat dit een stalen horloge is, is de bruikbaarheid gewoon veel groter. Het krast minder snel en kan wat meer ‘‘tegen een stootje’’.

Er zitten geen doos en papieren bij maar een extract kan ik bestellen en dozen zijn er voldoende te koop op onder andere Ebay. Ik zie horloges niet als investering maar in dit geval is het volgens mij de beste investering die ik ooit heb gedaan! En wat is nou een verhaaltje zonder mooie foto’s :heart_eyes:

Ik heb het horloge ook van een echte liefhebber in hart en nieren kunnen kopen! Toen hij bij mij thuis kwam vertelde hij dat hij een belangrijke Chinese zakenman is die zich veel bezig houdt met handel in luxeproducten. Toen ik hem mijn Seadweller en Breguet liet zien maakte hij zelfs gelijk extreem gedetailleerde foto’s met een erg professionele camera. Hij was zelfs zon vergaand liefhebber dat hij ook nog eens beide horloges had opgemeten en gewogen!
Horloges kopen van echte liefhebbers maakt een dergelijke ervaring gewoon zo veel beter!
Ik ben in ieder geval een hele lange tijd gelukkig!

87 likes

Heel mooi :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Pracht klok!

1 like

Prachtig, veel draagplezier!

1 like

:joy:

4 likes

1 april… :wink:

3 likes

6 likes

Rare jongens die Chinezen al zie je ze meestal wel met een camera lopen.

Ik ben voor die andere icoon gegaan vandaag!

12 likes

Gefeliciteerd !

2 likes

Ben je er zeker van dat je een originele hebt gekocht? Jouw AP is namelijk een nogal gewild horloge in de kopieerwereld. Ik hoop voor je dat je de verkoper goed heb gecontroleerd.

4 likes

Mooi hoor! Congrats!

1 like

Lijkt mij niet, ik heb er namelijk 45.000 euro voor betaald.

3 likes

Ik weet niet wat Xerox ermee te maken heeft maar ik ben er vrij zeker van dat de verkoper daar niet werkte.

1 like

En

En

Ik ben misschien een vervelend achterdochtig ventje, maar in mijn hoofd gaat dit fout :joy:

Maar wel een prachtig horloge👌🏼

4 likes

Heel leuk verhaal. :joy:

2 likes

Ik heb gelukkig veel verstand van dit soort uurwerken. Door de display caseback kan je namelijk eenvoudig zien dat het om een originele gaat. Ik was eerst ook huiverig hoor. Ik ga vandaag nog naar de AD om te kijken of ik een extract kan aanvragen.

7 likes

Voor zover ik weet heeft Patek nooit dit type balance brug gebruikt…

1 like

:joy::joy: mensen, check de datum

4 likes

Wat een sukkel ben ik ook :face_with_hand_over_mouth:

1 like