Geen probleem, gelukkig zie je nu in dat Patek deze wel heeft gebruikt!
Het regent iconen vandaag!
Vind de mijne de leukste.
En dan ben je zeker niet bedrogen.
Edit: ik heb me wel laten beetnemen…
Schitterend.
Gefeliciteerd met je NA.
Veel draagplezier gewenst.
In ieder geval een mooi verhaal
Het uurwerk is in ieder geval een echte Miyota 9015
Gefeliciteerd! Zo mooi die afwerking van die achterkant. Je ziet het vakmanschap.
Het lijkt een speciale dag vandaag.
Werd gebeld door een oplettende medewerker van mijn bank. Ze zijn bezig om alles leeg te halen, oplichters dus! Ik hoefde alleen mijn pincode maar in te vullen op een link die ze toestuurden en nu hebben ze me gered.
En toen ik daar mee bezig was kreeg ik een mail dat mijn achtertante uit Soedan is overleden. Die heeft in de tussentijd een fortuin opgebouwd in de diamantwereld en is neergestort met een privevliegtuig. Zelfs de straatnaam en een krantenartikel waren bijgevoegd, dat moet wel echt zijn.
Vervolgens krijg ik over korte tijd meer dan een miljoen euro gestort. Hoefde alleen even een paar duizend euro over te maken zodat de erfenis uitbetaald kan worden.
Dus binnenkort koop ik ook een mooie Rolex!
Gelukkig weten ze wel hoe je bij patek een feestje kan bouwen, die bibberende handjes op maandagmorgen van de ss in Swiss.
Mooie 1 april grap waylon
Deze ochtend, na maanden plannen, eindelijk de grote dag…
-
drie maanden geleden begonnen met het eten van leverbezwarende producten om net de juiste tint van geelzucht tegen vandaag te hebben.
200 EUR -
Eergisteren drie immodiums genomen om net de juiste hoeveelheid constipatie te voelen om de ogen ietwat dicht te knijpen en door te gaan voor een Chinees zakenman…
5 EUR -
gisteren een fake Patek gescoord op “'tsjingtsjangsplaain” in Antwerpen
10 EUR -
Vandaag afgezakt naar Utreg en die Patek met voldoende winst verkocht om de kosten ruimschoots te dekken
0 EUR -
Zopas terug thuis en post gelezen over NA:
PRICELESS
Wow gefeliciteerd! Prachtig! 5711 toch? Over 4 weken weer in de verkoop
Moet je nieuwe schakels bijbestellen?
Welke referentie is deze?
Is deze nou discontinued of niet?
Hilarisch verhaal
Thanks
Congrats.