Ik ga niemand betichten van een nepper maar het klopt naar mijn inziens niet. Of er zitten veel krassen op het horloge en ook achterzijde (hoe kan de case back krassen hebben) of het uurwerk is flink onder handen genomen. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Dit klinkt wel als misgunnerij. Ik heb erg veel geld betaald voor dit horloge dus het gaat om een echte en zeker geen neppe.
Ik had ook verder moeten lezen:sweat_smile:
Haha
ik zei nog zo:
Ga voor die invicta!
maar nee niet luisteren hoor
Heel de post en thread zijn hilarisch, maar deze had ik niet zien aankomen op HF
Heel mooi gefeliciteerd
Was het deze Chinese zakenman?
Dan ben je behoorlijk opgelicht denk ik… ik kocht in goed vertrouwen dit horloge van hem, hij zei dat er maar één van gemaakt is en derhalve zeer exclusief! Was een rib uit m’n lijf! Later zag ik m voor 3,95 bij Blokker…
Heerlijke thread!
Voor de één is dat een 1 april grap, voor de ander… Tja.
Al die Genta-klonen zijn zo lelijk. Maar een fout blauwe Save-the-Ocean versie zoals @anon48992708EV hier heeft spant ergens de kroon. Waar heddegij die foto’s vandaan gehaald joh? Brrr.
Beste iedereen,
Ik zal open kaart spelen. Ik heb helemaal geen Patek gekocht van een Chinese zakenman Het was een 1 april grap!!! Aangezien absoluut niemand het door had vind ik het wel zo netjes om dit met jullie te delen
Hahaha 45k was toch wel een goeie hint dat er iets niet klopte hahaha