Nieuwe aanwinst een Bulova super seville Day & Date

Vandaag op de Baai gewonnen een Bulova Super Seville d&d,moet een schoonmaakbeurtje hebben en even nakijken waarom de kroon los zit. Ik heb natuurlijk nog geen eigen foto’s maar wel die van de baai.

Eigen foto’s komen zodra hij volgende week binnen is.

Gr. Andre

3 likes

Leuke aanwinst!

Zeer zeer gaaf! (tu)
Wat is het bouwjaar? en wat zit er binnenin een Stemvork of een automaat?

Er zit een automaat in,HAHA staat ook op de wijzerplaat gedrukt.
En het bouwjaar is een goeie dat weet ik dus ook niet precies.

Gr. Andre

Leuk horloge(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!

Hij lijkt ergens op;)

tjvreeken Schreef:

Leuk horloge(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!

Hij lijkt ergens op;)

+1 inderdaad maar zo zijn er natuurlijk wel meerdere gerenomeerde merken met het zelfde model.

Gr. Andre

Andreetje Schreef:

tjvreeken Schreef:


Leuk horloge(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!

Hij lijkt ergens op;)

+1 inderdaad maar zo zijn er natuurlijk wel
meerdere gerenomeerde merken met het zelfde
model.

Gr. Andre

Weet ik ook wel, ik vind het ook totaal niet erg.

Ik heb zelf een Seiko 5 en na een paar jaar kwam ik er achter dat-ie wel veel op iets anders leek:D

http://i10.photobucket.com/albums/a133/tvreeken/horloges/Seiko_5_1.jpg]
[img]http://i10.photobucket.com/albums/a133/tvreeken/Diversen/th_Omega_2265_80_00.jpg[/img
(Click to enlarge.)

tjvreeken Schreef:

Leuk horloge(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!

Hij lijkt ergens op;)

Inderdaad hij lijkt sprekend op mijn Orient. :smiley:

Klassiek model is altijd goed.

Zoals beloofd ook nu weer eigen foto’s van mijn laatste aanwinst, eerst foto’s van hoe hij was;




En dan een aantal foto’s na een grondige polijst beurt;

Nu dus op zoek naar een schroefkroon van de Super Seville want de originele is bij de verbinding naar de opwindstem uitgelebberd waardoor hij niet meer werkt.

Gr. Andre

Hoe moeilijk kan het zijn om een kroon te vinden haha, ben de hele week al aan het zoeken naar een schroefkroon voor deze Bulova. Meer geduld hebben is toch wel eens lastig hahaha.

Gr. Andre

1 like

Mooi horloge heren. Ik heb er sinds 2 dagen ook een. In stalen erg mooie staat. Mijn kroon draait vast maar ongeveer 3/4 tot max 1 turn van de kroon om dit te doen. Mij baart dit zorgen. Nu de vraag of dit zo hoort of dat ik ook een kroon moet gaan zoeken?

Doet de mijne ook.

Welke kleur wijzerplaat heb je? Foto!?

Summary

1 like

Heb je het kunnen verhelpen of accepteer je het dat de kroon al bijna bij aanraking popt?

1 like

Mijn kroon is niet orgineel, dus ik ben momenteel ook op zoek naar een orginele. Dan even een nieuwe tube erin met een fatsoenlijk schroefdraad.

Onderaan deze post kun je zien wat de plannen zijn voor mijn SS

Deze post bedoelt Han.

1 like

Ah potato poyolo

Thanks :v:

Goed nieuws! Ik heb 2 NOS kronen met tube kunnen vinden in de USA voor de stalen Super Seville day/date. 1 is voor mijn eigen horloge, de andere verkoop ik. Mocht iemand er nog een willen stuur me dan een bericht. Helaas aardig aan de prijs. Zojuist nog wat invoer/afhandelingskosten moeten betalen. 58,- euro per stuk.