HanDavinci, mijn one year anniversary op het forum en favoriete mods op rij

Absoluut…niet :joy: Niet dezelfde als die van Wander in ieder geval. Ik heb de aftermarket wijzerplaten en wijzers echt afgezworen :open_mouth:

Mocht je een keer denken aan een SBDC051 wijzerplaat en wijzers in een SKX…dan met alle plezier. Dat zal (meer dan) geweldig staan, maar die wijzerplaat kost al 90 euro volgens mij. Als je het een keer ziet zitten, dan hoor ik van je.[quote=“Pablo1971, post:99, topic:128891”]
Ps zou je voor mij ook wat willen modden​:hugging:??
[/quote]

Haha stuur me gerust een berichtje, zolang je maar orgineel bent :sunglasses:

Heel leuk om je ‘productie’ zo te zien, en die SKX Blue Lagoon is echt indrukwekkend… Tot het punt dat ik er zo ook wel één zou willen de volgende keer dat ik weer in de markt ben voor een nieuwe klok.

SKX met keramische bezel :heart_eyes:

2 likes

Schitterend verhaal en dito horloges. Nu nog niet maar denk dat ik in de toekomst zeker een keer van jouw kunde en kunnen gebruik ga maken .

1 like

Ook dit leest weer heerlijk weg. Bedankt voor de geweldige mods en je enthousiasme! De term ‘eindbaas’ blijf ik gebruiken. Persoonlijk ben ik het meest fan van je eigen James Bond Davinci en uiteraard de 62mas van Wander. Ik ben ultiem benieuwd naar je Bulova! Keep the mods coming. :sunglasses:

1 like

Eén jaar pas? Ik ben er pas een paar maandjes maar het leek of jij hier al jaren was :stuck_out_tongue: instant legend.

Maar gaaf wat je doet man, ik volg het met plezier!

1 like

Leuk om ze zo nog eens voorbij te zien komen. Nog leuker om te zien hoe het enthousiasme ervan druipt!

Vooral doorgaan! :slight_smile:

1 like

Topverhaal en mooi om de mods nog eens bij elkaar te zien.
Lekker doorgaan zo.:+1:

1 like

Han, you da man. Da man! :smile:

Ik zie je Bulova-knutselpakket wel een keer binnenkomen. Zal extra m’n best doen voor je. :+1:

1 like

Lang verhaal, veel reacties.

Congrats! :grin:

3 likes

Gefeliciteerd en leuke post!
Mijn favoriet is de Blue lagoon SKX, ben benieuwd hoe die eruit zou zien met een coin-edge bezel.

Succes met je Bulova!

1 like

Ah nu is het mij duidelijk waarom je mijn tijdlijn van Instagram hebt volgespamt :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar gaaf hoor al die Hanmods.bij elkaar :+1:

1 like

Geweldig verhaal Han. Krijg spontaan zin om een SKX uit elkaar te gaan trekken​:thinking::yum:
De 62MAS , de onmogelijke mod, is een topper… :birthday::beers:

1 like

Ja wat kan ik ervan zeggen: gewoon genieten!
Slap gezever , met stiekem toch aardig wat skills ertussen in gegoten !
Het eerste kan ik af en toe over mee praten maar het tweede ben ik niet bekend mee :upside_down:
Bravo , Chapeau en hoezé! :confetti_ball:

1 like

Turtles, Sumo’s, 5jes en wat mij betreft ook Subs en Speedy’s mogen allemaal onder handen genomen worden. Maar de SKX en Alpinist? Brrrr… Heiligschennis! :joy:

Ja, doe je houtsnijwerk dan ook met zoiets:

en voor het grovere werk dit:

Ik bedoel, kom op, houtsnijwerk doen met een machete. Pfffff.

Me love you long time too. Die verhalen zijn altijd geinig. :slight_smile:

Een mooie inleiding over ontwikkelingen op allerlei vlak, en er DAARNA TOTAAL NIET MEER OP TERUG KOMEN. Ik bedoel, die horloges hebben we allemaal voorbij zien komen. Where’s the humen interest?

Pffff.

Oooooohhh… Dat wordt tof met die witgouden bezel… Waarom bestel je er ook niet een geelgouden bezeltje bij? Een Super Seville in gepolijst staal met een BiColor bezel… Ook sexy hoor.

2 likes

Ik zou het tof vinden dat zo te houden. Beetje in de Speedy LE stijl. Misschien kan ik mijn hypotheek er nog eens mee aflossen. :innocent:

2 likes

Gezien het aantal reacties zit @HanDavinci voor het leven geramd met speciaalbiertjes en dikke billen (van forumleden) :joy:

1 like

Zijn voorkeur breidt zich uit?

3 likes

Zelden zo’n lap tekst op het forum zo aandachtig in zijn geheel doorgelezen, geweldig! :smile:

1 like

Wow

1 like

Afscheid.:sob:

3 likes