Nieuwe aanwinst: Lange 1

Aan sommige horloges moet je niet teveel woorden vuil maken, daarom alleen maar plaatjes van m’n nieuwste aanwinst, de Lange 1.

(Ik heb er wel m’n van der Klaauw Eclips op voor moeten offeren.)

1 like

Ik vind de de achterkant zowel mooi als lelijk. Ligt het nu aan de foto’s, ik vind de manier waarom de naam van de fabrikant is ingegraveerd ronduit lelijk.

Ik wens je veel plezier met dit horloge.

Niet mijn smaak, maar de foto van de achterzijde werkelijk prachtig.

Gefeliciteerd Hans, met deze topper.
Je hebt er echter ook wel iets moois voor laten gaan.
Veel draagplezier, want hij gaat toch niet in de kluis, hè.

Groet Jan

Prachtig, Hans. Inderdaad geen woorden aan vuil maken, de foto’s spreken voor zich. Maar poeh hee, je Eclips er voor wegdoen… moeilijke keus lijkt me!

marijn: verklaar je nader?

ehh, ik heb mijn reactie aangepast, omdat ik die toch niet juist vond. Het zal aan de foto’s liggen, maar zoals ik al zeg in mijn aangepaste reactie, ik vind de manier waarom de merknaam en glashutte zijn ingegraveerd niet mooi. Ziet er op de site van lange ook anders en mooier uit. Dus ik dacht even, is het geen nepper. Maar het zal ongetwijfeld de lichtval zijn.

De Eclips verkopen was inderdaad een moeilijke beslissing. Maar hij is terechtgekomen bij de juiste persoon, dat scheelt een stuk.

Holy Smoke. Dit is écht een grail watch zeg. Het hoogst haalbare in de haute horlogerie.

Kortom, wát mooi.

Met jaloerse groeten,

Martin

Holy Shit… dat is geen rotzooi (to put it mildly)…

Proficiat, adembenemend!

hans

marijn Schreef:

Ik vind de de achterkant zowel mooi als lelijk.
Ligt het nu aan de foto’s, ik vind de manier
waarom de naam van de fabrikant is ingegraveerd
ronduit lelijk.

Ik wens je veel plezier met dit horloge.

De gravering is behoorlijk diep. Ik vind dat juist wel wat hebben. Is over 1000 jaar nog leesbaar

Nivelacuso Schreef:

Is over 1000 jaar nog leesbaar

Dat zullen we dan nog wel eens zien :)!

maar hemeltje lief, een prachtig horloge verder hoor, ik heb op de site van Lange gekeken, en daar valt het licht anders op de gegraveerde tekst. Prachtig horloge. Ik hoop alleen van harte voor mijn eigen bankrekening dat ik het nooit in mijn hoofd haal om iets soortgelijks te kopen.

Mooie aanwinst Hans. Ik vind het een goede ruil (als is de CvdK ook niet mis). Deze Lange is een tijdloos model waar je tot het eind der dagen plezier van kunt hebben. Nieuwe Croco band erop en wat polijst en poets werk en hij is als nieuw (tu)

Ga toch weg met die foto’s…

Mn hele toetsenbord onder het kwijl…

Daar moet je inderdaad niet al te veel woorden aan vuil maken, dit is een super horloge. En ze zijn niet te fotograferen, zo’n horloge moet je aanraken en voelen, dan weet je wat Haute Horlogerie is.

Gefeliciteerd Hans!

Werkelijk prachtig. Geniet ervan!

Van harte gefeliciteerd! Geweldig mooi horloge - je kunt er met een loupje uren naar kijken. Zowel de voor- als achterkant is fantastisch!

Groet
Mark

niet mijn smaak, maar de klasse straalt er van af (tu)

Ook niet mijn smaak maar wel prachtige details, mooie afwerking maar dat mag ook wel voor die prijs.

mijn bankrekening kan dat in geen 1000 jaar aan.