Nieuwe aanwinst: Longines Hydroconquest

Was vanmiddag in Rotterdam op familiebezoek en kon dat mooi combineren met een bezoek aan een lotgenoot. Door een ruil dus deze Longines verkregen. Mooi gemaakt horloge en verrassend dat deze met zijn 41 mm. zo goed past. Ik ging er altijd van uit dat 43 mm. breedte voor mij het minimum was, maar hier blijkt dat lengte van kast en lugs ook belangrijk zijn. Weer wat geleerd.

Groet,

Tecco

14 likes

Hele gave aanwinst! :heart_eyes: Heel veel draagplezier ervan!

1 like

Mooi, ik heb eens de blauwe gehad. Prettig draagbaar horloge

1 like

Mooi, met die rode bezel. Proficiat!

2 likes

Schitterende klok! Met rode bezel komt de hydroconquest erg goed tot z’n recht. Geniet er van!

1 like

Heel mooi. De rode bezel maakt hem bijzonder.

1 like

Gefeliciteerd! Genieten … erg mooi om je pols. Perfecte maatvoering. #Enjoy

1 like

Prachtig horloge! Vind dit de mooiste variant, de rode bezel maakt hem een echte eye catcher! De zwarte variant heeft gepolijste middenschakels wat ik persoonlijk minder vind.

Tijdje terug heb ik dezelfde nog in bestelling gehad, helaas isie in deze vorm (rode bezel, 41 mm automaat) niet meer in de collectie van dit jaar bij Longines en dus niet leverbaar. Toen maar besloten door te sparen voor mijn grail (inmiddels besteld).

Proficiat!!

1 like

@Time_Lapse: Door een ruil dus deze Longines verkregen.
Heb je die blauwe ML nu al laten vertrekken :cold_sweat: ?

Veel plezier met deze mooie Longines :+1:

1 like

Vorige serie in blauw gehad. Ik was onder de indruk van de afwerking. In deze variant nog een stuk mooier. Veel plezier ermee!

1 like

Ik schrik er van :wink:

Nee die is er nog en daar ga ik nog heel lang van genieten. Hier heb ik weer wat anders op ingeruild.

groet,

Tecco

1 like

Mooi, Tecco! Ik heb ooit de chrono-uitvoering gehad, mooi en goed afgewerkte klok, geniet ervan!

1 like

Mooi hoor! :thumbsup:

1 like

Geweldige klok hoor! Nooit meer wegdoen daar krijg je ten aller tijden spijt van. Proficiat heel veel plezier ervan.

1 like

Mooie klok Tecco, veel plezier ermee! :wink:

1 like

Beauty hoor!

1 like

Dat is wederom een topper, jij bent lekker bezig de laatste tijd :+1:
Deze variant met de nieuwe wijzerplaat is echt een prachtig horloge.

2 likes

:wink:

Groet,

Tecco

Mooie aanwinst Tecco!! Gefeliciteerd.

1 like

Mooi! Goede maat, kleur en uitvoering gekozen.

1 like