Gekocht in China (zie ander Marina draadje). Stoer of niet ?
Is wel wat groot en zwaar maar dat hoort bij dit merk zullen we maar zeggen. Werd geleverd in bubbeltjesplastic in een piepschuim doosje waarin ook wel tropische vissen worden vervoerd. Met geen papieren of handleiding. Kleine band, ik hoefde er maar twee schakels uit te halen (geen pushpins maar schroefjes).
Hackbaar en opwindbaar. Loopt best wel gelijk (+/- 5 sec per dag). AR coating zit er niet op. En, de bubbel is geen bobbel.
Gewoon een leuk horloge voor een belachelijk lage prijs.
Zo dan! Dat is behoorlijk. Ik houd wel van zware horloges. Misschien schaf ik er ook nog wel eens eentje aan. Probleem is dat ik dan waarschijnlijk een ‘echte’ wil… Ah well, daar komen we dan snel genoeg achter
doet me in de verte een beetje denken aan panerai
leuk dat iedereen altijd loopt te zeuren over nep maar dit is wel oké?
overigens hoor ik niet bij die zeuren hoor … imitatie vind ik ook ok mits niet verkocht als “echt”
Gefeliciteerd met deze stoere klok. Ik heb er zelf sinds kort ook 1 en met zo’n ding heb je echt iets om de pols hangen.
Trouwens, tikt die van jou ook zo luid?
Ik hoor hem niet, zelfs niet als ik hem aan het oor houd. Maar misschien zegt dat meer over mij dan over de klok. Misschien hangt dat mede af van het kaliber ? Hier zit een Seagull T25 in.
Wat er bij mij in zit weet ik niet. Ik neem aan dat er een zgn asian movement in zit. Zoals ze het zelf noemen. Maar hij laat goed van zich horen. Verder doet ie 't prima. Loopt ook mooi op tijd.