Nieuwe aanwinst na heel lang wachten 🥳

Je enthousiasme is haast voelbaar door het scherm heen. Geniet van je nieuwe aanwinst, maar dat zal wel lukken denk ik zo.

1 like

Schitterend!

1 like

Prachtige aanwinst!! Geniet er van

1 like

Mooier dan mooi! Gefeliciteerd en geniet er van. En laat maar veel zien in Wat dragen wij vandaag

WOW!!!
Gaaf ding man. Ben erg fan van de Lange’s aangezien ze lekker onder de radar vliegen en alleen de kenners de kwaliteit zien/snappen.

Heel veel plezier ermee maar dat zal ongetwijfeld goedkomen!

1 like

Prachtig horloge, het uurwerk is ook een kunstwerkje! Wel vreemd om een horloge van dit kaliber op straat in ontvangst te nemen lijkt mij :grinning:

1 like

Als je maar cash meeneemt is álles mogelijk :rofl:

1 like

Gaaf :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Een van mijn favoriete horloges (en merken trouwens).

1 like

Erg mooi horloge! :star_struck:

1 like

Prachtig.

1 like

Wat een fantastische aanwinst!

1 like

Schitterend. Zo ben je de DD zo vergeten

1 like

Schitterend, veel plezier ermee.

1 like

Manman, wat een aflevering. Alsof je een frikandel speciaal afhaalt bij het loket.
En dat midden in het centrum van Dusseldorf met die drukte door het mooie weer.
Hadden jullie nog een beetje bekijks?
Prachtig horloge dat ik ook geen dag langer daar had laten liggen en Wempe had de aflevering zeker anders willen doen! Bovendien de i8 even uitlaten op de “Deutsche Autobahn“ is ook wel even lekker!
Heel veel plezier met beide Duitse topproducten!

2 likes

Heel bijzonder. Proficiat.

1 like

Complimenten voor het horloge en de auto. :+1:

1 like

Gefeliciteerd, er gaat niets boven Glashütte… mooie band ook !!

1 like

Ja vooral het bekijks was nogal stressvol. Er waren veel mensen aan het loeten (op een ondeugende manier) daarom had ik uiteindelijk alles terug naar binnen laten gaan, de auto opgehaald en deze pal voor de deur geparkeerd om gelijk alles in de auto te doen en richting huis te rijden. Voelde niet hee veilig om over straat te lopen met zon tas terwijl heel dusseldorf kon zien wat ik zojuist voor de deur van Wempe heb opgehaald. Verder top dat ik überhaupt kom ophalen natuurlijk.

3 likes

Dankjewel! Vooral de band heeft heeeeel lang geduurd met samenstellen en beslissingen maken :joy: