Gelukkig word je in Düsseldorf op straat niet zo snel in elkaar geramd als in Amsterdam. Maar ik begrijp zeker dat je je auto bij Wempe toch maar even pal voor de deur zette. Veel geluk met dit bijzondere horloge.
Snap ik. Gaat ook bij Wempe nog wel redelijlk goed. En van bijzondere auto‘s kijken ze in Düsseldorf ook niet op. Was wel een leuke foto waard geweest, de i8 met Wempe op de achtergrond!
Gefeliciteerd. Prachtig horloge deze Lange in het witgoud!
Geniet ervan
In een woord: wauw! Wat een aanwinst zeg! Echt een droom horloge! Ongelofelijk mooi. Geniet er van!
Prachtig! Mooi om te zien hoe de kleur van zowel de wijzerplaat als van de band veranderd in het licht
Ontzettend vet! Veel plezier en draag ‘m met trots
Een Beauty.
Veel draagplezier gewenst.
veel draag plezier met je nieuwe aanwinst
Heel mooi! Bijzondere ervaring moet dat zijn geweest op deze manier.
Ben je ook nog even bij Prada naar binnen gewandeld?

Prachtig en dat het horloge bij je i8 past maakt het nog leuker. Proficiat en heel veel draagezier
Nee maar uiteraard wel bij Gucci om een bijpassende portemonnee te kopen zodat ik die ekte swagged out pics kan maken✌🏽

Je moet dat displaytje op de afstandsbediening wel ook even activeren
Vind ik ook. Deze foto komt anders wat “pauperig” over…
Haha ik heb zelf geen social media dus ben nog een beetje een leek op het gebied van echte swagger insta foto’s schieten
Ik maak dit soort foto’s overigens niet serieus en het was als grapje bedoeld, voordat ik te serieus overkom
Wat een prachtig horloge, gefeliciteerd!
Fantastisch horloge (en gaaf karretje)!
Wat een prachtig horloge!
Gefeliciteerd!