Nieuwe aanwinst: Omega seamaster? Seamaster 600? De Ville? Genève?

Bellen? Nee, ik zat eerder aan een mailtje of chat te denken :wink:
Mido (ook onderdeel van de Swatch Group) geeft gewoon antwoord via Messenger…

Is het antwoord van astonmartin niet voldoende? Klopt wat hij zegt

1 like

Ik probeer alleen te helpen, ik heb de kennis niet om het te verifieren.
Als de experts het hier over eens zijn; ik vind het prima :wink:

2 likes

Ik denk dat jouw Omega de kaliber 601 als uurwerk heeft? Je caseback klopt dan niet, geloof ik.

Dit is die van mij:

Toch een andere case.

snuffel hier maar eens rond

Dit lijkt op die van hem:

Is ook heel vriendelijk van je.

Hoeveel vragen denk jij dat Omega dan dagelijks zou krijgen… Onbegonnen werk of je moet zelf even maar hun museum in Biel…

1 like

Iedereen, top dat jullie zo helpen en advies geven!

Dit is wat ik zojuist op internet vond… lijkt een red 136.011 te zijn. Deze heeft ook

Vlg mij is dit hem. Ik heb alleen niet de originele band meer…maar goed daar kon je na ruim 50 jaar ook wel jus uit trekken.

3 likes

Ben toch nog benieuwd naar wat er voor uurwerk inzit…

1 like

ik denk een cal 601

Geen idee, het enige wat ik aangeef is dat bij een ander merk binnen dezelfde familie antwoord wordt gegeven…

Kun je zelf de kast eraf draaien

Hoezo denk je de cal 601?

Ik las net op Omegaforum het volgende over de functie die overeenkomen met mijn horloge. zoals een date instellen dmv Quickset (uitschuiven van de kroon) dit schijnt allemaal te zitten in de cal 613.

Of zit dit ook in de 601?

1 like

Volgens mij is hier een tool voor nodig, er zitten uitsparingen in de kast.

Nog even de vraag of Omega HQ zit te wachten op vragen van hobbyisten :roll_eyes::yum:

2 likes

Als TS de juiste heeft gevonden dan een 613

1 like

Ach, de horloge-industrie is over het algemeen vrij achterlijk (in de zin niet van deze tijd) en klantcontact wordt geschuwd bij het leven.

Maar uiteindelijk zijn “wij” wel degene die hun waar kopen…

1 like

ja een kast open draaier, er zijn nog andere trukjes, maar dan moet je wel weten hoe het werkt.

2 likes

Ik denk dat caliber 601 zonder datumschijf is. Zoals die van mij. Die van mij heeft 601 caliber als uurwerk.

1 like