Klopt een 613
kan ook deze zijn, maar helaas geeft omega geen caseback erbij in hun archief
Ik gok toch op een 613, als dit er eentje is uit de transitie periode dan verklaart het dit uurwerk. Later is de Geneve range meer instap geworden.
Mijn Geneve heeft ook een 601 maar ook een geprinte Omega op de wijzerplaat, deze heeft een opgelegde. Meer luxe.
Hopelijk houdt @Dave1979 ons niet te lang in spanning
Haha ik werk niet toe naar een enorme onthulling hoor! ik weet echt niet… was benieuwd naar jullie ervaring en kennis. Beetje Google werk leidt me tot datgene dat ik nu voorschotel.
Heeft er iemand een mooie foto van zijn seamaster cal 601 of 613 om te zien hoe hij er mooi uit ziet?
Bij mij moet het (plexi) glas echt gepolijst worden… enorm veel krassen.
Haha ok. Ik bedoel foto’s van omega’s met een 601 of 613 Caliber. Het horloge zelf dus met wijzerplaat…
Heel Nice! Is die van jou ook 34mm kast? Of is dat standaard die afmeting?
35mm. 9,5mm dik en een 18mm bandaanzet, orginele kroon en glaasje. Geboren in 1970
Heel gaaf hoor, mooie wijzerplaat ook!
Ja klopt. Die van mij zijn wat meer zilverkleurig. En de markers zijn wat smaller. Weet niet of dit te maken heeft met leeftijd of dat je destijds configuraties kon kiezen.
Ik kan het niet helemaal goed zien maar de wijzers op mijn Genève zijn ook opengewerkt aan het uiteinde.
Zegt op zich niets, ook de Genève range kent vele varianten.
Volgens mij is caliber 600 basis zonder seconde wijzer, caliber 601 met seconde wijzer, caliber 611 met datum, en caliber 613 met datum snelverzetting.
Verder mooi horloge geniet ervan.
Let niet op de datum… de quickset functie voor datum vind ik wat onhandig dus zet hem niet de hele tijd goed…
Haha je bent absoluut niet de enige!
Ik ben blij dat je er een passend bandje bij hebt, ik vind het veel mooier. En veiliger ook!
achterdeksel moet je vervangen want die hoort er niet bij . is op de komende rikketik wel te vinden. kan je gelijk je caliber bekijken of tooltje kopen om open te maken