Nieuwe aanwinst: Omega

In dit topic had ik al interesse in dit model:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,45789,46012#msg-46012

maar na veel zoeken, diverse forums afgestruind te hebben wist ik nog steeds niet welk model het nou betrof. Ik had eigenlijk al zo’n btje de handdoek in de ring gegooid… tótdat ik een mailtje kreeg met een link naar een Ebay veiling. Ik klikte de link aan en zag meteen om welk horloge het ging, de Omega Deville Prestige. (tu)

Prijs was goed en nog maar enkele dagen te gaan, snel en vol goede moed de mail beantwoord, de link in m’n favorieten gezet en toen, afwachten dus tot het einde vd veiling. Ik had mzelf van te voren al een maximaal bedrag aangeleerd om in te tikken zodat ik niet hoger zou bieden dan ik zelf zou willen. Afijn, de laatste paar minuten van de veiling snel mijn maximaal bod ingevoerd en toen maar in spanning afwachten en ‘refreshen’. En ja hoor, ik had gewonnen en nog flink onder m’n max. ook! (tu)

En nu vanmorgen komt m’n vader naar boven met een grote doos (echt zo’n verhuisdoos) waarin dus het horloge zat. :smiley: Ik natuurlijk in spanning kijken of het is wat je in gedachte had, en of het is zoals beschreven en tot m’n grote vrbazing was het meer dan ik had verwacht. De maat is super, 34.7mm en de zwarte plaat is ook heelmooi diepzwart maar met een bpaalde flair, waarschijnlijk door de mooi gepolijste kast en markers. Ik heb hem net gelijk gezet met de Rolex en ze lopen beide evengoed! Heel nauwkeurig, binnen COSC normen, er staat immers ook op de wijzerplaat dat het een Chronometer is dus dat had ik wel verwacht eigenlijk. :slight_smile:

Ik was al langere tijd op zoek naar een mooie klassieke klok met zwarte plaat en mooie bruine band. Vanmiddag ff de markt overgelopen en daar een bandje gekocht welke er nu om zit, deze is donkerbruin. Staat 'm ook heel goed moet ik zeggen. Maar ik denk dat ik volgende week er nog een wat lichtere bij koop.

Hier dan nu de foto’s:

Bedankt voor het kijken. :wink:

Heel veel draagplezier met deze klassieke klok ,en je bent jezelf goed aan het verwennen {Karel }

Weer een mooie Omega JW (tu)

Welke horloge`s heb je nu allemaal in bezit ?

Hallo kroket ! Mag ik je “ezeltje” eens lenen… ??? :smiley:
Mooie aanwinst Jaap-Wim !!!

gefeliciteerd met dat prachtige horloge…en dat prachtig merk!

Marc-B1 Schreef:

Hallo kroket ! Mag ik je “ezeltje” eens lenen…
???

? Ik begrijp dit niet helemaal denk ik ?

Wel, in de Efteling staat een ezeltje dat gouden munten sch***** ( mopje hé :wink:

Zo, eindelijk gevonden :wink:
Ziet er netjes uit, behalver dan dat ik niet zo van de combi zwart bruin houdt.
Zat er een zwarte of een stalen band aan?

Jaap-Wim Schreef:

Marc-B1 Schreef:


Hallo kroket ! Mag ik je “ezeltje” eens
lenen…
???

? Ik begrijp dit niet helemaal denk ik ?

Rare jongens die Belgen :S ( ik begrijp hem ook niet )

Marc-B1 Schreef:

Wel, in de Efteling staat een ezeltje dat gouden
munten sch***** ( mopje hé

Ooooooooooooh zeg dat dan :S … maar wat heeft die kroket er dan mee te maken ???

cmejewellery Schreef:

Zo, eindelijk gevonden
Ziet er netjes uit, behalver dan dat ik niet zo
van de combi zwart bruin houdt.
Zat er een zwarte of een stalen band aan?

Hallo, ja toch nog vrij snel eentje kunnen vinden, maar alle eer komt de tipgever toe moet ik bekennen, anders had ik deze nu nog steeds niet gehad. Hulde daarvoor dus!

Ja, de een houd wel van zwart/bruin, de ander walgt ervan. Ik vind het zelf altijd wel iets hebben, al was ik oorspronkelijk meer op zoek naar iets lichter, zoals je ze weleens ziet bij Panerais, btje beige-achtig, misschien volgende week, misschien ook niet. :smiley:

Er zat een stalen band aan, maar die vond ik iets te hoogglans gepolijst en met het zonnetje wat ze beloven zag ik toch liever een leren band ivm de grote schitteringen.

Ziet er ondanks zijn leeftijd, netjes en strak uit.

Niet al te groot, maar past prima bij je pols.

Veel plezier ermee.

veel plezier er mee jaap wim

Hij is weer goed bevallen zie ik wel…

Jawel hoor, maar ik probeer gewoon te Dutch-Guyen, zo tof vind ik dat! (tu) Ik kan nog niet aan de echte Dutchguy tippen maar ik doe mijn best.

DutCHguY -4- EveR!!

van harte met je nieuwe aanwinst…

Hebben jullie nu niet door dat ie te koop staat

Yep, heb hem ook al gespot op TimeZone…:wink:

Bezit van de zaak, eind van 't vermaak?

zo snel al ???

Ik word ook een beetje moe van die juichende verhalen over een nieuwe aanwinst. Zeker bij JW zie je het horloge al heel snel daarna weer te koop staan. En dan vaak op een ander forum en gepost onder een andere naam. Ook de fraaie Nomos Orion die ik hem met een flinke korting en nogal wat kilometers omrijden heb bezorgd zag ik terug op het Rolexforum. Uiteraard staat het iedereen vrij om te kopen en te verkopen, maar doe dan wat minder juichend alsof de langverwachte droom is uitgekomen.