Tom Koerts Schreef:
Ik zal er verder niet op ingaan, maar ik vind je
verhaaltje uiterst triest.
Als iemand gefrustreerd is, dan ben jij het wel.
Althans zo komt het over.
Je hebt ook niet helemaal in de gaten hoe je je
hier te kijk zet…
Daarbij kloppen je argumenten niet eens, maar dan
blijft deze discussie duren…
En met die 60% bedoel ik niet dat andere geen
goede deals hebben, maar dat jij er in hele korte
tijd veel geld op toelegt.
Misschien voortaan iets langer nadenken voordat je
iets koopt zodat je niet na 1 maand al dingen gaat
verkopen.
Dit bedoel ik niet negatief, maar meer uit
bescherming voor jezelf.
Maar dat zal wel weer niet mogen…
Tom
Het horloge is de handboei van de tijd
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 24/04/2007
12:54 door Tom Koerts.
Ik ben niet gefrustreerd, maar wat ík niet snap is dat er na ruim een jaar (zo niet langer) nog steeds over dit onderwerp wordt gediscussieerd.
Mijn vraag aan jullie; waarmee zouden jullie blij zijn zodat ik weer gewoon mijn ding kan doen zonder jullie slappe gezeur?
Moet ik jullie nu gelijk gaan geven, dat zal je misschien wel een goed gevoel geven, of moet ik nu nog meer in discussie gaan, gewoon omdat je verder toch niets beters te doen hebt… vertel het me dan doe ik dat. Dan is het voor mij dus klaar en over en uit. Anders ben ik bang dat we volgende week weer een discussie hebben (of misschien met een btje geluk over 2 weken pas).
En dat ik mezelf te kijk zet boeit me niet, mensen kenne me niet, net zo min als jij mij en ik jou ken. Dat je elkaar weleens hebt ontmoet zegt nog niets namelijk! (maar daar kom je nog wel achter… )
Maar de vraag blijft dus nog steeds: wat wil je bereiken door steeds maar weer dezelfde discussie op nieuw op te starten? Zeg het me zodat deze onzin niet weer voorkomt op het forum. Desalniettemin is voor mij de échte lol er nu toch wel vanaf, niet om iemand de schuld van iets te geven, maar ik ben nou eenmaal wie ik ben, als dat elke keer wordt afgekeurd door een stelletje… tja, dan ga ik ergens anders wel mezelf zijn!
Henrik; bij deze dus een serieus verzoek mij te verbannen van ook dit forum. Hartelijke groeten allemaal, heb veel nieuwe mensen ontmoet de laatste tijd en meeste waren erg gezellig, leuk en leerzaam (die mensen weten zelf wel wie ik bedoel).
Jaap-Wim