Nieuwe aanwinst; raad maar!

Jaja, gister ws het zover, sinds lange tijd weer eens een écht horloge aageschaft! :smiley:

Heb helaasl nog geen tijd kunnen vinden om wat foto’s te schieten, hopelijk morgen.

Ik zal een kleine hint geven, het is een Duits merk. Schiet u maar!

Het is toch geen nepper he JW want daar heb ik de laatste tijd al genoeg van gezien :wink:

Ik weet het al maar zeg het niet…

En ik weet het ook…maar ik zeg het ook niet :slight_smile: :slight_smile:

Het komt uit een dorpje in de buurt van Dresden…en het is GEEN Nepper :slight_smile:

Geen idee maar als het Duits is… iets uit Glashutte? Nomos (vind ik mooi!)?

Lange misschien …daarvan heb ik ook een nieuwe aanwinst…in mijn dromen :smiley:

Freddy Schreef:

Lange misschien …daarvan heb ik ook een
nieuwe aanwinst…in mijn dromen

Mijn horloge is een verlengstuk van mezelf.
Groetjes,
Freddy

als ik veel geld heb komt er een lange & sohne, een collega van mij heeft de lange 1 en als hij die draagt wil ik hem altijd even van dichtbij bekijken, super vet.

JW is het iets van je wishlist ?
Ik zou gokken een NOMOS.

JW, het horloge was sneller bij jou dan de foto’sop het forum :), maak er wat moois van svp

hcp

Jaap-Wim Schreef:

Ik zal een kleine hint geven, het is een Duits
merk. Schiet u maar!

Schieten op een Duits merk :wink:
Yeah

nomos (tu)

Sommige hebben hem al gezien op de Rikketik, vandaag ook maar meteen foto’s gemaakt met het kistje dus hier de foto’s van mijn nieuwste aanwinst. Dit is het begin van een blijvende collectie :slight_smile:

He, he, je hebt ons lang in onzekerheid gelaten :slight_smile: . Prachtig, stijlvol horloge van een snel rijzende Nomos ster.
Ik heb vernomen dat er al ‘gedoseerd’ geleverd wordt aan de afnemers omdat de vraag inmiddels groter is dan de productiecapaciteit! Proficiat en veel plezier ermee!

hans cp

Hij stond je prima!

Nomos is erg mooi ! Gefeliciteerd.

Ja is zeker mooi, door zijn eenvoud, de geblauwde wijzers en de gele indexen op stalen kast, gewoonweg tijdloos.

hcptdg Schreef:

He, he, je hebt ons lang in onzekerheid gelaten .

hans cp

Een speciale dank moet toch wel uitgaan naar Hans, hij heeft mij geholpen aan dit prachtige horloge, hiervoor hulde! :smiley: Op de beurs stond ook nog je Omega reparateur, had ook veel Omega spulletjes dacht ik bij zich.

Graag gedaan JW! Als anderen interesse hebben in een Nomos tegen een aantrekkelijke prijs (ik verdien er overigens zelf niets aan) dan kunnen zij zich via PB melden en hun telefoonummer vermelden.
Vandaag is door mijn Omega relatie ook mij Speedmaster verkocht dus een nieuwe aanschaf zal hopelijk niet meer te lang op zich laten wachten…

Mooi Jaap-Wim.

Henrik heeft eenzelfde horloge vorig jaar op de beurs gekocht.

gr,
Hans Mennink

Ik heb 'm ook, een van de vaste waarden in mij verzameling! Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Zit er bij jou ook een Nomos 1T uurwerk in (verbouwde ETA), of is de Orion inmiddels ook al van een echt eigen uurwerk voorzien?

Volgens mij heet ie nu Alpha. Volgens de site van Horlogeplatform iig.