Nieuwe aanwinst - Red Submariner

Ik ook.

Suède all the way!

Hmm, interessant. Ik had dus zoiets op het oog als volgende strap, misschien ook een ‘no go’ volgens jullie? Ik vond het (denkbeeldig) juist vrij ultiem ogen: :slight_smile:

1 like

Echt is dat die…
Waarvan de prijs harder fluctueerde dan de Griekenland schuld :laughing:

Mooie band, alleen de leer kleur “matcht” niet zo imo, ik zou het in een tint van de indices zoeken, geelbruinachtig dus.

Deze vind ik dan weer wel mooi…

F**k zie nu waarom… geen faded bezel.

Dus blijf bij suede :wink:

super mooi exemplaar en kast lijkt erg strak! gefeliciteerd

Dit topic heb ik gemist…

Wat een heerlijk exemplaar, mooie faded insert en een mooie patina op de plaat. :+1:bandje staat er eveneens super bij.

Geweldig, geniet ervan.

Groet, Glenn

ah, nog een oud topic uit de kast getrokken

prachtig klokje, echt waar, maar ik krijg bij zoiets altijd een beetje het gevoel van trouwen met een oude hoer: heel veel mensen hebben er hun lol mee gehad en jij mag er alleen naar kijken, anders breekt er iets af

hoe mooi ik deze vintage exemplaren ook vind, ik ben van mening dat het op termijn meer voldoening geeft zelf een klokje jaren lang te dragen en te mishandelen, je sporen erop achter te laten en er een band mee op te bouwen, dan iemand anders dat voor je te laten doen; jammer dat de horloges van vroeger zo mooi oud worden, dat zie ik die nieuwe keramische superluminova exemplaren niet doen

1 like