Nieuwe aanwinst - Red Submariner

Whaahhaaa, maak me gek!! :thumbsup: :ok_hand:

Groet,
Werner

Werkelijk prachtig!

Voor zo’n faded bezel staat waanzinnig

Laat je nog een nieuwe parel er in doen? Of mag dat niet :wink:

Al veel over geschreven, ik ben geen duikers fan, maar deze is wel heel erg mooi.
Proficiat

Nee, vind het te veel werk om een matchende tritium-parel te zoeken…kan er prima mee leven zo. Heel misschien als ik er toevallig eentje tegenkom :slight_smile:

Er is op ebay iemand die regelmatig echte rolex geel verkleurde tritium parels aanbied. Ik heb er ook een keer 1 verkocht. Meen iets van 100 dollar inclusief verzending. Op die manier hoef je niet echt lang te zoeken.

Wat ik me dan weer afvraag is, hoe komt deze persoon dan aan deze “echte Rolex geel verkleurde Tritium parels”…?
Kan nl enkel uit vintage waardevolle Rolexen komen en wie vervangt nou zijn waardevolle bezel voor een glimmende nieuwe :confused:

Het zou me niet verbazen als het iemand is die bij Rolex service center werkt of heeft gewerkt of een juwelier is.

Zijn vrees ik meer mensen dan je denkt die hun oude Rolex laten vernieuwen zodat ie weer afleesbaar is in het donker en lekker glimt.

1 like

Als je ze vindt, koop er meteen 2 :wink:

Beter ook niet zo een exemplaar als bv boven aanbieden bij Rolex voor onderhoud,vaak vervangen ze alle (verrotte-Dreski :wink:)onderdelen voor nieuwe zodat je mooie vintage sub er weer uitziet als nieuw(wat je natuurlijk niet wil!)

Dan zal ik maar eens een keer een reactie plaatsen… :smile:
Mooi man, schitterende klok!

Gr,

Ron.

Vind het zelf ook een mooie klok.
Echter vind ik ze veeeeeel te duur.
De enige reden waarom ik er een zou kopen zou de mogelijke waardevermeerdering zijn. Maar gewoon als begeerlijke daily. Liever een nieuwe voor 1/2 ( of 3e ) van de prijs.

Maar veel plezier ermee :slight_smile:
Qua looks zijn ze top. Nu nog een mooie stalen oyster erop.

Thanks. Denk dat je de waarde flink overschat :wink:

Stalen oyster, 9315, wordt aan gewerkt…

1 like

Ik vind hem prachtig, zonder meer de mooiste Sub van het forum wat mij betreft.

1 like

En gelukt he :stuck_out_tongue_closed_eyes: zo lastig is het allemaal niet om tl 3 te worden, gewoon wat actief zijn…zeer mooi horloge trouwens :wink:

Prachtige aanwinst, geniet ze!

NB: ook erg grappig dat zo veel leden hier het horloge en verkoper hadden afgeschreven vanwege de “troep in de tuin-foto’s”, en het nu dus toch gewoon een prima exemplaar betreft.

Ja, mooi hè… :man_with_gua_pi_mao:

Als probeersel vanmorgen even een bruine (kangoeroe-)leren NATO om de red sub gehangen, in afwachting van een ‘echte’ vintage strap:

Beter of slechter dan het suede?

1 like

Werkelijk een topklok :+1:, de kangoeroe staat hem prima.

Ik vind persoonlijk de suède band mooier.

Ik kies suede. Met grote voorsprong.