Blijft enorm knap zo’n Cocktail Time
… al twijfel ik persoonlijk wel tussen de oude ‘SARB065’ en de nieuwe ‘SRPB43’ …
Ach… Dat wisten we al van te voren. Dus voordat horloge binnenkwam al een andere lederen band uitgezocht en laten verzenden.
Minder uurwerk en blokletters. Dat is makkelijk kiezen lijkt me ten opzichte van de 065
Wat moet je aflezen dan, de tijd? Heb je geen telefoon ofzo!??
Maar wel dunner wat dan weer een plus is voor een dresser …
Alle nieuwe cocktails op een rij!!! Wordt er hebberig van…
Nee, niet per se: Die dingen zijn MRSP goedkoper dan de 65, maar bovenal dunner. En die blokletters vind ik niet naar. Ik moest er op de SDGM001 aan wennen, maar die draag ik toch vaker dan m’n SARB033 met cursief.
Ik zou ook gaan voor de oude 065. Het origineel, met beter uurwerk, wordt niet meer gemaakt, over 10 jaar cultstatus e.d. 
Met de nieuw opgehaalde macro lens?
Toffe klok!
Haha ja even snel beetje klooien, mooie lens.
Deze schreeuwt om een Staib Mesh 
Eens.
Hele geslaagde combi !!!
Hi Ik lees je dat je aangeeft dat de SARB065 (cocktail) niet meer gemaakt wordt. Dat verbaasde me want het is is een erg mooi horloge. Heb website van Seiya japan (heb ik m’n Sarb033, gekocht super service!) en zie dat ze er inderdaad niet meer te koop zijn. Horloge wat er op lijkt is de SARY075. Maar op details (geen schuine letters bijvoorbeeld) en inderdaad vooral het uurwerk (minder nauwkeurig) wint de SARB 065 het ruim van de SARY075. Wat mij betreft dan.
Correct, de originele Cocktail time is opgevolgd door de Presage lijn. Maar nog wel te vinden als nieuw of NOS. Ook ik vind de originele versie net iets mooier, maar beide zijn begeerlijke modellen voor een schappelijke prijs.
Een week terug stond er een nieuwe te koop bij Solojapan. Toen ik wou toehappen … weg was ie.
Dan maar een tweedehandse gekocht.
Nu weer nieuw beschikbaar bij Solojapan