Nieuwe aanwinst Steinhart OOV

Een Golf is altijd nog beter dan fietsen niet? Als je dan toch vergelijkingen wilt maken. Iets positiefs kan er niet vanaf, maar later wel in de slachtofferrol als iemand er wat van zegt, doet mij denken aan 1981, toen jankte ik ook om niets (en was ik 2). Het heeft helemaal niets met geld te maken, maar met respect voor elkaars smaak, mening en spullen. Op jouw mening zit niemand te wachten als deze zo verbitterd is.

3 likes

Oke Bassie, ik geef mijn mening ook gewoon he…

Ik vind 'm wel aardig, maar op een of ander manier vind ik 'm wat plat - ik weet zelf niet wat ik daar mee bedoel… :confused:

1 like

Spijker op zn kop! Ben er nu weer klaar mee! Doei

2 likes

Plat ? toch niet letterlijk ?

1 like

Nee niet letterlijk. Of wel? Ik weet het niet. De bezelinlay, de wijzers… Maar de wijzerplaat is erg mooi.

[quote=“revanderpoel, post:1, topic:60403, full:true”]Het enige wat ik mislukt vind is de sluiting van de metalen band. Deze doet erg goedkoop aan.
[/quote]

Waarschijnlijk voelt bij het origineel van Rolex de band ook bagger aan, dus dat matched goed :slight_smile:

1 like

Logie toch, wel erg veel off-topic reacties van jou in deze NA-topic. Ik stel voor dat je je eens wat minder aantrekt van andermans afgunstige commentaren, dan blijft het hier gezellig.

1 like

ja, dat geloof ik ook. Ik kan me mijn eerste Rolex nog herinneren in 1990, een Airking (5500). die sluiting was vanaf nieuw al niet geweldig. Tegenwoordig is dat met Glidelock gelukkig wel anders

Mooie aankoop is 1 van mijn favoriete Steinharts !!

Veel draagplezier.

Wel erg denigrerend, hoeft ook niet :disappointed:

1 like

WTF is er mis met fietsen? :angry: :laughing:

2 likes

:joy:

vintage look met doormeter van 42mm is een beetje vloeken in de kerk maar verder mooi uurwerk en prijs kwaliteitsgewijs zit het wel snor denk ik. proficiat

Ziet er mooi uit!
Ook al interesse gehad in dit horloge :relaxed:

Offtopic, of misschien toch wel een beetje ontopic;

Waarom de GMT ingeruild voor een SUB?

GMT vind Ik nog steeds prachtig, maar de PCL’s vond ik toch iets te bling, de groene text toch iets te groen, en de bezelring toch iets te druk. Ik persoonlijk vind de Sub iets neutraler, de band beter te verstellen, en net iets minder opvallend. Ach dat heb je met oude l****n van tegen de 50 :smile:
Onze zoon vindt de GMT juist weer mooier, en dat wordt dan ook zijn kado volgend jaar nadat hij afgestudeerd is. Heeft papa nog 1 1/2 jaar om te sparen…

Nice, veel plezier ermee :+1:

Altijd fijn dat iemand zijn nieuwe aanwinst voorstelt met leuke feedback (=lees passie) , dat alleen al maakt het een prachtig stuk! Ook al is het mss niet “mijn” model, jij zal er veel plezier aan hebben. Proficiat met de aankoop!

1 like

Aha ok. Ik dacht even dat de banden altijd het zelfde waren.
Even wat foto’s opgezocht op google en er is idd verschil, thanks weer wat geleerd!

Succes met de SUB :smile: