Nieuwe aanwinst Steinhart OOV

Ik was al een overtuigd fan, vanwege ongeveer dezelfde redenen.

Groeten van de mijne op staib mesh:

2 likes

Leuke klok, kwalitatief zeker ok en wat mij betreft een heel goed alternatief voor het origineel (zeker de prijs van het origineel in ogenschouw nemend).

Ik wens je er veel plezier mee (ben zelf ook nog zeer tevreden met mijn Steinhart Triton).d

Betrap me er op dat ik nu al meerdere keren dit topic heb bekeken, vooral ook de foto’s.
Vrees dat mijn Ocean One een broertje gaat krijgen.
Want ik ben inmiddels behoorlijk gecharmeerd van Steinhart’s kwaliteiten.
Vind deze ook echt mooi, hoeft echt helemaal geen kroontje op.
Gefeliciteerd met dit mooie exemplaar.

Mooi horloge, veel plezier ermee.

Net horloge, altijd leuk om nog iets onder de kerstboom te hebben ipv het afwachten. :wink: Proficiat!

Ik vind dat steinhart erg leuke horloges heeft, maar na de aankoop van een rolex heb ik m toch maar geflipperd

Waarom flipperen ? Steinhart en Rolex bijten elkaar niet.Bij sommige dingen heb ik echt liever een Steinhart om hoor. BV tijdens het sleutelen aan mijn hobby auto, of tijdens een verbouwing. Scheelt een hoop krassen op mijn Rolex, en het geeft de Steinhart net iets meer een Vintage uitstraling :grinning:

Omdat de steinhart toch een sub kloon blijft… ben daarom voor een oris aquis gegaan, veel meer eigen smoel

Ach, het eerste onderwater horloge van Rolex (ref 2533) uit 1935 had een diameter van 47mm, en is toch redelijk vintage te noemen.
Vaak is een remake passend gemaakt aan het heden met een knipoog naar het verleden. BV een Mini, of Ford GT. Groter en praktischer dan het origineel, maar wel duidelijke visuele overeenkomsten. Soms vloek ik, maar nooit in de kerk :smile: