Nieuwe aanwinst!

Wat moet je ook met een chrono als je zonder wekker toch te laat bent…succes ermee, hou ons op de hoogte! groet bob

Racen tegen de klok :+

Grrr… het zit ook niet mee! Breng ik m’n bod uit (Koop nu) heeft 1 minuut ervoor iemand anders het uurwerk al voor mn neus weggekaapt!

Zucht…:sunglasses:

Dacht ik eindelijk wat gevonden te hebben!

Dus ik blijf op zoek. Nog suggesties? Het mag zowel een 900.231 als de 900.911 zijn!

Gr. Mark

Dat meen je niet! idd wel pech hebben zeg.:(:X Ik hou m’n ogen en oren uiteraard wel open voor je.

groet
bob

p.s Wat vindt je van mijn klok?

Ja zeker pech maar ik vind er wel 1! :sunglasses: Hoop ik!

Ik vind hem erg mooi! Hij is in betere staat dan die van mij. Bij mij is de lume tussen de wijzers weg en kijk je erdoorheen. Ziet er niet storend uit omdat het lijkt alsof het origineel is. Daarnaast is bij mij de cirkel op het glas deels verdwenen. Dit vind ik wel jammer, Een nieuw glaasje zou mooi zijn! Echter parts zullen wel moeilijk te vinden zijn.

Heb je ook de originele doos en boekje?

Helaas geen doos en boekje… wel een originele aankoopnota 26-11-1982. Gekocht bij firma Jeppsen te Frankfurt am rein.

Ik voreg de verkoper van de 900.911 of hij er nog 1 had omdat ik achter het net had gevist.

dit kreeg ik als antwoord, ik begrijp er niet zoveel van. Ik ben neit echt bekend met eBay.
Wie kan mij helpen?

Dit was het antwoord wat ik zojuist heb gekregen:

Hello

Let me know the ebay reference of the item you are looking for, i relist on ebay if i have it in stock,
Regards

Gr. Mark
Francis

X(
Volgens mij moet je nu snel zijn( 200 dollar), er zijn er twee beschikbaar! Succes!:~

Oh ja, deze heb je wel nodig natiuurlijk!

http://cgi.ebay.com/New-Watch-Quartz-Movement-ESA-ETA-900-911-Alarm_W0QQitemZ370329780416QQcategoryZ10363QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%2BC%26itu%3DUCI%2BIA%2BUA%2BFICS%2BUFI%2BDDSIC%26otn%3D9%26ps%3D63%26clkid%3D7586737508221387473

Hallo Mark even wakker worden en niet te lang wachten??..
Als je nu eentje koopt kan je straks met je breitling wakker worden.
Zie de laaste mail van bobster en pak je kans.
Hoop dat het nu wat wordt.
Succes ermee

Oee… Ik was even weg maar ik heb eindelijk mijn slag geslagen!
Heel erg bedankt! :~ Nu kan het wachten beginnen :stuck_out_tongue:
Iemand een goed en goedkoop adres waar ik hem in kan laten bouwen?
Ik woon in Amsterdam.

Gr. Mark

Amsterdam watch company schijnt goed te zijn, maar weet ik niet uit ervaring. Kies wel voor iemand die dus bekend is met de problemen bij de polariteit van de uurwerken, een gewaarschuwd mens…

Ik heb hele goede ervaringen met Ruud Kuiper van Clockwise in Hellevoetsluis. Wel een beetje uit de buurt voor je, maar ja…Hij doet al mijn onderhoud naar tevredenheid én tegen een schappelijk tarief.

Haha ja dat vertelde ik je voor die afdichtingsdop van de Jupiter 2300… :)-D

AWC is goed maar volgens mij erg duur… Maar dan weet ik wel zeker dat het goed gebeurt (ik ben maar een arme student). Ik denk dat ik daar heen ga maar alternatieven zijn altijd welkom! haha.

Clockwise is een mooie zaak ik ben daar een paar keer geweest! Maar ligt wel heel ver uit de route inderdaad:D

Gr. Mark

Je hebt idd gelijk! Nou ja, dan is het cirkeltje in ieder geval weer rond;) Er loopt ook een vraag van mij op "dezinvanluxe"forum dus wist even niet meer dat jij mij getipt had…
Ik zou zeker Koster( importeur) proberen in badhoevedorp? Ik heb zeer goede ervaringen met ze, zijn erg bereidwillig/behulpzaam. Je kan je horloge ook gewoon daar aanbieden voor reparatie. Bel of mail ze even met de vraag of zij bereid zijn om te wisselen…In ieder geval dicht(ste) bij de bron. succes!

Bender,

als je hem nog zoekt.

Hier staat er 1 te koop:

http://cgi.ebay.nl/BREITLING-Movement-ESA-Y2-900-231-f-Jupiter-80970_W0QQitemZ230436341216QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item35a71385e0

wauw mooi ding man vel plezier er mee grte c

2006 Schreef:

Bender,

als je hem nog zoekt.

Hier staat er 1 te koop:

http://cgi.ebay.nl/BREITLING-Movement-ESA-Y2-900-2
31-f-Jupiter-80970_W0QQitemZ230436341216QQcmdZView
ItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item35a71385e0

Thanks 2006 voor de moeite maar ik heb er al 1 gevonden! Hij ligt nu bij de horlogemaker voor een hart-transplantatie :wink:

Gr. Mark