Nieuwe aanwinst!

Nee jongens, geen Alpha :wink: maar (in mijn optiek) iets veel mooiers.
Een Poljot Aeronavigator, vrijdag besteld bij Adriaan (vreugd2) gisteren al in huis. Ik heb met foto’s gewacht tot ik er een nieuw bandje om heb gedaan wat ik er beter bij vind passen; een Hisch Liberty.

Goede service trouwens, ik kreeg van Adriaan een mailtje dat hij bij mijn bestelling een “verassing” had gedaan. Dit bleek het boek Uhren Aus Rusland '96 van Juri Levenberg te zijn! Uren kijkplezier gegarandeerd :slight_smile:

Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind worden.
Bedankt Adriaan!

Groeten,

Stefan

oeveel eeft ie gekost?

Hij stond op MP voor 125,- Maar ik denk niet hij ze nog heeft. Anders moet je even een PB sturen…

Groeten,

Stefan

Mooi!

Persoonlijk heb ik het wel niet zo voor de kroon.

Ook de gratis crematie erbij is wel leuk natuurlijk :wink:

Gr, P

Leuke klok (tu)
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
De band staat er ook er goed bij moet ik zeggen.

Leuk! En die band gaat er prima mee samen! (tu)

leuke klok (tu) , veel plezier ermee

De kroon is ook niet zo mijn ding, maar de klok op zich is heel mooi !
Zet hem maar in mij Russen-topic :wink:

Leuk ding!
Afwerking is best goed zo te zien

Zucht, Alweer een rus, strakkies gaan ze hier allemaal aan de rus!! Errug he.

Arjay

Ziet er prima uit.
Ik ga me ook nog een rus aanschaffen
Veel plezier ermee.

Gr.JanJ.

in een ander topic heb ik zojuist al aangegeven dat ik er net eentje besteld heb (een rus).
Met alle goede berichten over Adriaan wordt mijn geduld extra op de proef gesteld.

Over de afwerking ben ik ook zeer te spreken. Het ziet er allemaal erg mooi en strak uit.
Het horloge is overigens een limited edition, nr165 van 300 stuks…

Weet iemand misschien waar de aanduiding in de kleine cirkel voor staat? De verdeling is (zoals op de foto’s te zien) van 0 tot 100.

Groeten,

Stefan

Is een mooi horloge, de band met witte stiksels past er ook prima bij.

Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd. Weer een Rus! Mooi hoor.
Wordt het langzamerhand niet eens tijd voor een aparte afdeling binnen dit forum voor de Russen? :wink:

Groeten Tom V

Perfecte band heb je erbij gevonden. Draag hem in gezondheid.

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met deze kloeke ’Rus’ (tu)
Het horloge oogt mooi, zeker in combinatie met de relatief forse kroon en de prachtige lederen band met geaccentueerde witte stiksels.
De geblauwde schroeven geven het horloge nog wat extra cachet.
Veel draagplezier met het horloge en veel leesplezier met het magnifieke boek.

Orologio Signaturis Temporis

Mooie klok. Zeer apart die opwindkroon. Hoort die op zo’n Rus?
Veel draagplezier gewenst.
Groeten, Ben.

Sorry, ik zag de band pas later. Die vind ik persoonlijk een beetje goedkoop staan. Maar smaken verschillen het blijft een heel mooi klokje.
Groeten, Ben

Russen experimenteren graag met de vorm van de kroon. Er zijn ook nogal wat Poljot-modellen met een ‘uivormige’ kroon, geïnspireerd op de koepels van Russische kerken en kathedralen. Soms wel over the top, maar ik vind deze kroon heel goed bij dit model staan. Er is ook een wekker-uitvoering met twee van zulke kronen. Dat is een beetje veel van het goede.