Ik ben nu 18 maanden bezig. Ik zit nu op 150
En nog 5 onderweg ( eigenlijk 6)
Herkenbaar! Ik probeer ook diversiteit in de verzameling te hebben.
WAUW. Dat is een flinke groei.
Whoppies. 60 plus… dat is het aantal Gruen horloges wat ik tot nu toe in mijn hele (beetje dramatisch aanzetten) leven verzameld heb. Zie wel een stijgende lijn. 12 dit jaar, ai.
Oh jeee… ik durf niet te typen… maar er moeten er wel een paar de deur uit, maar inmiddels kleeft er aan elk horloge wel een ‘reparatieverhaal’ …
Kan ik zo slecht afstand van doen…
Mooie manier om ze te rangschikken @lexaf !
Je lijk we een kilo knaller.
Als je maar plezier heb met je hobby.
Ach, een mager jaar hier… Maar een stuk of 90 nieuwe aanwinst… Maar ik weet zeker, dat dit aantal volgend jaar minder is…
30 horloges weer bruikbaar gemaakt voor volgende generaties, dat verdient een standbeeld
Zo hé, je zet de pas erin!
Wow, ik dacht ik te hard ging, maar jij kan er ook wat van.
Mooi overzicht met al die kleurtjes. Jij houdt niet van saaie wijzerplaten, dat is duidelijk!
Succes met opknappen.
Probeer het moment in de gaten te houden wanneer er meer horloges binnenkomen dan dat je in de zelfde periode hebt kunnen behandelen. Voor je het weet zit je dan met een bak vol niet werkende klokkies en beland je met een paar graaibakken op de Rikketik aan de andere kant van de tafel.
Oh ja joh?
Mijn hemel, Patrick.
Blijft verassend (pun intended) om te ervaren dat liefhebbers alleen in 2023 al net zo’n bizar grote collectie opbouwen als de ‘spruitjes’ liefhebber in - laten we zeggen - vijfentwintig jaar aan rommelmarktjes, beurzen en veilingen Genieten gaat hopelijk niet zo snel voorbij
Lekker bezig Lex
Vind je het gek, dat ik er nu de rem opzet? Maar het zijn er ooit nog eens meer geweest…
Mijn hemel Patrick
Ik dacht dat dit een grapje was, maar dat spul heeft echt bestaan
Die Fukitol helaas niet.
Die polijstmachine zou ik even verplaatsen naar een ruimte waar je niet aan horloges werkt
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Ik ben ook nog niet lang bezig, maar heb ik korte tijd dit al verzameld .
En dan zwerft er her en der nog wat op mijn bureau. Ik moet wel zeggen dat er zeker nog wel wat doorgeschoven gaat worden, want bijvoorbeeld de Pulsar en de Festina Chronograaf (beide linksboven in de doos) zijn veel te klein voor mij dus die gaan wel naar een nieuw baasje. Ik vind het erg leuk om op te gaan knappen en mensen er blij mee maken en dan moet ik voor mezelf heel kritisch blijven wat ik zou willen bewaren, want ik ken mezelf een beetje en dan loop ik over.
Ik ben in het eerste jaar van de coronaperiode actief geweest met het verzamelen en kopen/verkopen van Gameboys en spellen omdat mijn dochter graag alle pokemon games wilde hebben en in die tijd zijn er tientallen gameboys en honderden spellen door mijn handen gegaan en ik heb laatst pas de laatste 200 spellen verkocht om de horlogehobby enigszins een goede start te geven. Dus ik moet mezelf een beetje behoeden om niet teveel te gaan verzamelen .