Zijn wel leuke. Vooral zo doorgaan, want dan kunnen we je leuke en informatieve verslagen blijven lezen.
Ik las even ‘plezierig lijden’, dat is dan weer mijn afwijking .
Ik denk dat je je daarin een beetje vergist ;-). Er zitten 3 horloges in de doos die wat duurder waren. De blauwe Vostok rechtsonder was iets van €60 via vinted, de Poljot Buran ernaast was €75 via een forumlid en de Seiko rechtsboven heb ik ooit nieuw gekocht. De rest van de horloges heb ik allemaal €40 of minder voor betaald. De Pulsar en de Festina linksboven heb ik zelfs maar €2,- per stuk voor betaald bij de kringloop. Maar hier een foto met de prijzen om het wat duidelijker te maken.
Ik vind het zelf een uitdaging om leuke dingen te vinden voor een leuke prijs. Een deel van de horloges zal ik zelf houden, een deel zal ik weggeven en ik verwacht ook wel weer wat te verkopen om de kosten voor deze hobby wat te drukken .
En nog even voor de duidelijkheid. Ik heb voor de Seiko van €40 nog wel een extra donor moeten kopen van €40 omdat de rotor van deze automatic stuk was. Dus als je dat erbij optelt dan komt hij op €80,- uit, maar dan heb ik nog wel een andere seiko liggen voor onderdelen.
Ja dat is moeilijk! Sterkte!
Ennuh …welkom bij de club van vintage- sleutelaars!
Ja ik weet dat het moeilijk is, maar goed ik hou wel van een uitdaging .
Dank je, ik vind het echt geweldig om al die opgeknapte klassiekers te zien. Ik heb het hele topic over de weer tot levend gemaakte horloges doorgewerkt en ik vind die vintage klokjes echt geweldig om te zien als ze weer helemaal opgeknapt zijn.