Nieuwe aanwinsten ! "schuur / kelder vondst"

Gauw die ouwe batterijen er uit!

3 likes

20K is inderdaad niet niks.

1 like

Ja en die heb ik dubbel :slight_smile:
Na lang zoeken een gevonden in New York op Ebay, en dit is 1 van mijn favorieten :slight_smile:

Helaas ligt hij nog steeds bij een vriend van me in San Francisco, had geen zin om hem naar Nederland te laten sturen en gedoe met de douane te krijgen over invoerrechten / BTW e.d. Dus die komt mee zodra hij weer een keer op bezoek in NL komt.

En verder heb ik onlangs ook deze aangekocht dus die heb ik nu ook dubbel en vind ik heel tof !:

3 likes

Mooie en bijzondere aanwinst, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Dit is toch te awesome voor woorden. Ga je daadwerkelijk de horloges dragen?

1 like

Mijn advies zou c zijn … desnoods b maar…
Vaak om de batterij te sparen wordt de kroon uitgetrokken… dat dus eerst ff checken. Misschien doen ze het gewoon :grin:

Batterij wissel is een fluitje van een cent volgens mij want de meeste hebben een batterijdeksel aan de achterzijde welke je bijvoorbeeld met een passend muntje makkelijk opendraait.

1 like

De Goldfinger is inderdaad de mooiste.

1 like

Gaaf man. Zelf heb ik er ook een paar, maar die set zo is wel helemaal de bom :sunglasses:

Ik zou de batterijen eruit laten en er geen nieuwe in doen. Dat verhoogt alleen maar de kans op (wederom) lekken.

1 like

Mooi man… Ze zijn helaas niet te services dus ik hoop dat de batterijen er uit zijn gehaald. Als de zure dampen de electronica hebben aangetast is het helaas te laat…

1 like

Inderdaad, maar doe dan plastiek plakbandje om de munt en zorg dat de munt of een moer ring de zelfde dikte heeft als de gleuf in het horloge, als je eruit schuift maak je geen krassen

3 likes

Erg leuke aanwinst en veel plezier ervan gewenst.

1 like

Je kan de batterijen gratis laten vervangen in een Swatch store, maar of ze er dan 20 tegelijk doen,

2 likes

Deze niet, de mooiste heb ik dus per vandaag dubbel dus de set gaat compleet in huidige status blijven want in deze status is het echt een unieke vondst.

1 like

20k zal de set niet waard zijn maar nieuwwaarde was ruim over de 2 duizend euro en dat heb ik er absoluut niet voor betaald. Heb er zelfs nog succesvol wat op afgedongen :slight_smile:
De jonge man had geen idee wat hij verkocht blijkbaar maar ik heb hem wel verteld dat hij een verzamelaar HEUL blij heeft gemaakt.
En kan het stiekem nog steeds niet geloven.

2 likes

Wellicht zien ze er de humor er wel van in als ik ze eerst even netjes bel.
Echter als een of andere onervaren winkelverkoopster dit moet gaan doen denk ik dat ik het mooi zelf ga doen en de batterijen wel aanschaf.

Maar thanks ivoor de tip ik zie inderdaad net online dat dit standaard policy is wist ik niet.

1 like

Zo dat is pas een presentatie… wow… Geniet ervan

1 like

Onwijs gave vondst…erg leuk ding! :+1: :cocktail:

1 like

Ik heb ooit 17 horloges voor een batterij naar een Swatch Store gebracht, geen enkel probleem. Het record stond op 150 stuks in één keer…

3 likes

Mag ik vragen welke store dat was ?

De Swatch winkel in Utrecht

1 like