Nieuwe aanwinsten ! "schuur / kelder vondst"

Gisteren op markplaats was het opeens te mooi om waar te zijn. Maar zojuist opgehaald en te mooi om waar te zijn maar wel gebeurd.
In 1 klap heb ik een complete verzameling in NOS staat de uit 1993 afkomstige “The Swatch James Bond Collection” in aluminium bijgeleverde koffer aangekocht voor nog niet de helft van de nieuwwaarde.

De koffer zat nota bene nog in de originele doos waarin hij is afgeleverd.
En stond aldus de verkoper toch maar een beetje te staan / in de weg in de kelder.

Ik ben door het dolle heen met deze prachtige “once in a lifetime” deal.
Geniet u mee ? (zijn in totaal 20 horloges dus hieronder een glimp van al het moois)

86 likes

Gefeliciteerd

1 like

Leuke vondst, zo zie je maar weer dat zoiets altijd nog te vinden is op marktplaats.

1 like

Leuke nieuwe aanwinst. Al ben ik dan ook wel benieuwd naar de horloges natuurlijk

1 like

Proficiat, goede deal hoor!

1 like

Wow, super!!!

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ha geweldig!! Alles nog ongedragen?

1 like

Yup alles nog in de stickers …

2 likes

Cool zeg!
Zou het tof vinden als je alle horloges ook zou laten zien!!! :smiley: :face_with_monocle:

3 likes

Waw! Van een collectors item gesproken. Dit is echt once in a lifetime om zo iets te vinden. Proficiat

1 like

Wow gefeliciteerd nice vondst hoor

1 like

wat een toffe vondst! nu heb je er een voor elke dag van de maand :thinking:

edit: nvm ik dacht dat er 30 in de koffer zaten :man_facepalming:

1 like

Ga ik nog een topic voor aanmaken want mijn fotografeer skills zijn nog niet helemaal wat ik ervan verwacht en wat ik hier allemaal zie op het forum dus wil wel met wat goeds komen.

2 likes

hahaha nee zijn er maar 20 :slight_smile:
Qua dragen dat zullen niet deze zijn maar ik was al met mijn meest favoriete horloges uit deze collectie begonnen met verzamelen en hoewel die ook nog in new shape zijn ga ik die nu wel met veel plezier dragen, en behalve dat heb ik een aantal Irony’s uit de villain collectie (die ik ook nog graag compleet wil hebben) die ik al wel draag.

En behalve Swatches ben ik ook onlangs begonnen aan mijn eerste Rolex :slightly_smiling_face: dus genoeg om te dragen / door te verzamelen. Maar dit was echt een once in a lifetime ben ik bang :slight_smile:

2 likes

Mooi man :ok_hand:

PS hoop niet dat er batterijen gelekt hebben …

Ja goed punt ik heb dus 0 ervaring hiermee hoe ik een verzameling als deze NOS houdt maar wel schade voorkom zoals batterijen lekkage.
Moge duidelijk zijn dat na 16 jaar de batterijen wel leeg zijn.

Mocht iemand hier ervaring mee hebben / advies dan hoor ik dat graag opties die ik nu overweeg

A : Niet aankomen en alles volledig nieuw / origineel laten.
B: Alle batterijen verwijderen / indien nodig schoonmaken en geen nieuwe plaatsen.
C: Alle batterijen verwijderen / indien nodig schoonmaken en nieuwe plaatsen.

Ik neig naar de laatste optie mooiste is toch zien dat alles loopt, maar ik weet niet wat voor een effect dat zal hebben op de waarde van de collectie, want als ik Chrono24 mag geloven is dit in deze staat een serieus waardevolle collectie.

1 like

Kleine typo in mijn enthousiasme, deze collectie dateert terug naar 2003 niet 1993 wat ik in mijn eerste post beweer, maar zie het nu pas en kan hem niet meer aanpassen.

1 like

Ha, schitterende vondst.
Mooi dat dit nog kan, hier wordt ik vrolijk van.
Veel plezier ermee.

1 like

Gaaf hoor. Zit deze er ook in?

2 likes