Omega x Swatch

En dan max 2 per klant? Lijkt niet logisch.

De set gaan er geen 100 per winkel van liggen zeg maar. Ook zou ik zelf veel liever 2 leuke kleurtjes uitkiezen aan 400 dan de hele rimram kopen aan 2,2k.

2 likes

Goede marketing, al ruim 200 pagina’s speculeren :+1:

1 like

Losse doosjes, maak me wild!

2 likes

Maar dan heb je de swatch gekkies zoals ik, die wel voor de hele sets gaat.
Al denk ik niet dat ik dit keer de hele collectie wil hebben. Maar heb ik u al eens verteld van mijn collectie 007 Swatches ?

7 likes

So sad.

Coole set hoor :+1:t2:

Ik ben nu wel benieuwd wat t gaat worden :upside_down_face:

Wat grappig, dat materiaal “Bioceramic” blijkt gewoon al te bestaan bij Swatch en al volop gebruikt te worden. :sweat_smile:

1 like

Man man man ik begin wel steeds meer benieuwd te worden! Het feit dat die doos ook in Swatch winkels staat wil waarschijnlijk zeggen dat het geen project van duizenden euro’s is. Maar aan de andere kant staat er wel Omega op de dial dus kunnen ze het ook niet veroorloven om er een paar honderd euro voor te vragen. Ben echt benieuwd welke kant het op gaat…

Daarom. En die modellen van dat spul kosten ook niet de hoofdprijs

Mee eens, dus 250 - 300 euro lijkt wel juist te zijn. Zoiets was al geroepen toch?

Waarom? Er staat ook Swatch op de dial, gegoten in een materiaal wat Swatch al gebruikt, dus kán het geen duizenden euro’s kosten.

Dit horloge wordt helemaal niet verkocht door Omega. Het wordt verkocht door Swatch in Swatch plastic winkels.

3 likes

Highly unlikely to leave you unimpressed or empty-handed.

Dus geen limited bullshit?

Ik denk dat ik het ontwerp heb gezien. :shushing_face: Maar ook dat kan fake-nieuws zijn. :face_with_monocle:

Samenvatting

https://www.watchuseek.com/threads/swatchxomega-incoming-moonswatch.5390471/post-54847042

2 likes

Nou hopen dan maar op fake news want dit vind ik niet om aan te gluren 🫣

5 likes

Ach hij zal er ook wel in andere kleuren zijn toch? :smile: Ik maak me vooral zorgen om de plaatsing en grootte van de sub-dials. Wordt dit horloge 52mm ofzo? :astonished:

1 like

229 USD, van een man in een regenjas.

2 likes

Als ik dit

Vergelijk met die foto van jou dan klopt er al een boel niet.
Dus fake lijkt aannemelijk.

Qua formaat, tja de huidige bio organische exemplaren vind ik aftands groot. Dus het zou me niet verassen.

2 likes

Hmm je hebt gelijk! Ik mis de… hoe noemen ze dat bij de Speedy? .I.

2 likes