Nieuwe aanwinsten ! "schuur / kelder vondst"

Moet er om doen, staat sinds deze morgen zo’n box op 2de hands in België. Toeval?

1 like
1 like

Helaas niet van mij :slight_smile:

1 like

Hele gave vondst! Dit is zo een vondst waar ik ook altijd op hoop!

1 like

Dat is niet mijn verzameling, en behalve dat wordt er aangegeven dat een aantal horloges gedragen is.
Ook op de foto’s te zien dat de horloges werken (iig de moonraker met LCD).
Mijn vondst is in absolute nieuwstaat.

Mooie wel is dat ik echt aanzienlijk minder geld heb betaald dan zijn vraagprijs dus dit bevestigd wel enorm dat ik een pracht deal heb gesloten.
Maar ongeacht wat er voor geboden wordt voorlopig blijft deze verzameling in mijn bezit en doe ik heb absoluut niet weg.

1 like

Ik doel niet op jou hoor :blush:, maar misschien heeft er iemand je topic gelezen en hoopt nu zijn koffer te kunnen verkopen

1 like

Wist ik ook niet. Die v mij staan ook al een hele tijd stil. Helaas is de swatch store in Den Haag al n poos weg…

Daar kwam ik onlangs ook achter jammer … werd daar altijd goed geholpen en daar heb ik mijn andere 2 Swatches uit de vilain collectie destijds gekocht.

Ik prefereer wel de winkels want wat ik nu weer mee maak met de customer care van Swatch online / via mail daar lusten de honden geen brood van.
Men leest de mail amper en stuurt een totaal niet relevant standaard 13 in een dozijn antwoord terug.
Daarop heb ik geantwoord of men uberhaupt wel mijn mail gelezen heeft en dan krijg je toch een lichtelijk geagiteerd antwoord op terug dat ik me maar in de shop moet melden.

Nu snap ik ook wel dat je het licht niet hebt uitgevonden als je op een customer care centre werkt maar iets meer empathie zou wel op zijn plaats zijn. Wat een hork was dat zeg.

Maar inmiddels besloten om eerst het toch maar zelf voorzichtig te proberen, en te filmen als referentie materiaal. En alvorens ik dat doe wat te “oefenen” op een goedkope swatch die ik even snel via Marktplaats ga scoren.

1 like

welke is dit dan???

1 like

Compleet dezelfde set maar ipv aluminum koffer een lederen koffer in een genummerde limited edition.

1 like

Hele leuke aanwinst, nog leuker als het voor een dergelijke prijs kan.
Ga je ze ook allemaal dragen?

1 like

Deze set is (denk ik althans) echt geen 17k waard, mocht dat wel zo zijn dan nog zou ik twijfelen om hem weg te doen.
Maar dragen? Nee zeker niet, ik heb een aantal horloges uit de collectie los aangekocht die ik zelf erg leuk / mooi vind en die draag ik wel.
Maar deze set houd ik in NOS staat.

2 likes

Kan ik me ook wel voorstellen. Af en toe lekker naar kijken dus. :+1:

2 likes

Moest ik zo een set bezitten, dan bleef alles ook lekker in de koffer en af en toe eens heerlijk er naar kijken.

2 likes

Yessss!

Ook ik nu in het bezit van een gouden day-date met fluted besel en datumloep!
Gevonden in de kelder samen met nog wat oud spul.
Waarschijnlijk niets bijzonders allemaal maar zo ja, hoor ik het graag!

Is dit overigens in het juiste topic geplaatst? Volgens de titel wel toch?

Niets heel speciaals helaas. Ricoh is een Japans merk van matige kwaliteit volgens mij. de Zentra is heel oud maar ook heel erg gedragen en niet meer te redden denk ik. De Bucherer is nog wel aardig alleen zijn de kosten van service en nieuw glas hoger dan de waarde van het horloge.

1 like

Was ik al bang voor. :blush:

Hoewel…;

Die van mij mag voor minder weg.
(Is langer dan 6 mnd. in bezit :smile:)

1 like

Euhm je kaapt wel een beetje een Swatch Topic :wink:
Maar als jij je daar goed bij voelt
:+1:

Waar moet ik dit plaatsen dan? Ik keek puur naar de juiste titel. Staat niets in van Swatch. Zag ik pas later.
Mocht het letterlijk en figuurlijk “misplaatst” zijn verzoek ik @Jur of iemand anders dit te verplaatsen of indien niet mogelijk, te verwijderen.

Dat is geheel aan u, maar wellicht was het een idee om een eigen topic te beginnen ?
Maar als u perse een bestaand topic in wilt is deze wellicht toepasselijker ?