De bezel van mijn Certina DS Action chrono is flink beschadigd. Dit komt omdat ik dit horoge graag draag naar mijn werk. Hierdoor kan er een keer een krasje opkomen. Nu na een paar jaar is het tijd voor een nieuwe bezel.
Op dit moment heb ik de rode bezel. Maar nu twijfel ik over de nieuwe. Zal ik weer gaan voor de rode? Of is de zwarte nu aan de beurt? Of de zwarte van het nieuwe model?
Ja. Wilde het niet zeggen zonder hem gezien te hebbenā¦, maar zou bijna zeggen :
Laat hem zo.
De kast moet bijna ook wel wat krasjes hebbenā¦
En alhoewel ik normaal gesproken ook een enorme zeikerd ben t.o.v krassen/beschadigingen , vind ik het ook wel weer ā cool ā zo die bezel.ļø:wink:
Er zit niet voor niets DS technologie in. . De kast en het glas zien er nog super uit. De bezel heeft alles opgevangen. Het is een heerlijk gebruiksvoorwerp waar ik dagelijks van geniet en alles mee doe.
Mijn Monster heeft ook al veel doorstaan, maar mijn andere horloges zijn wel voor net en die wil ik graag ook zo houden.
Dat doorleefde heeft idd wel wat. Weet niet hoe lang je hierover gedaan hebt? Maar een nieuwe zit mogelijk weer snel onder de krassen, e.d⦠Zou wel zeker een reserve bezel willen. Ooit houden ze op met deze te maken en een paar jaar later kan het best moeilijk worden nog een nieuwe te vinden. Lekker weer 'n rode, zou ik doen.
De huidige uitstraling van het horloge heeft wel wat. Daarbij als je een nieuwe bezel er op zet, zal deze na verloop van tijd er ook zo uit gaan zien.
Mocht je voor een nieuwe gaan, dan zou ik voor de oude uitvoering kiezen.
Groet, Jacob
ROOD, in de oude uitvoering,en meteen maar twee bestellen.
Krijg je misschien nog korting ,en over een jaar of twee kun je die er dan opzit ook weer vervangen, dan ben je de prijsverhogingen ook voor.
Je hebt over een jaar of tien dan een leuke verzameling āoudeā bezels.
Mooi horloge trouwens.
Ziet er echt stoer uit, zo beschadigd! Ik zou inderdaad een nieuwe bestellen (nerveus als ik zou zijn dat het over een aantal jaren niet mee kan) maar ik zou 'm voorlopig lekker in de doos laten liggen. Qua kleur vind ik de rode eigenlijk mooier. Combineert iets lastiger met kleding misschien, maar met zwart wordt 'ie wat saaier, en dat is jammer.