Nieuwe bezelinsert voor omega SMP

Je weet dat deze fake zijn?

1 like

Dank voor jouw waardevolle bijdrage…

3 likes

Ja hoor, heb ik persoonlijk gn probleem mee, is dan ook mijn horloge en ik doe er lekker mee wat ik wil…als je een nato aan een speedmaster mag hangen mag ik toch n andere bezelinsert plaatsen ?

1 like

Dan zou ik toch wel het origineel bewaren ,mocht je de O willen verkopen.

1 like

Dat is uiteraard wel het plan…

Als het een 2532.80 automaat was geweest (en de stainless insert zat er nog origineel recht op) zou ik nee gezegd hebben mede omdat deze uitvoering ca. 500 meer waard is dan de 2531.80 met blauwe insert. Dus dan kon je hem beter gewoon verkopen en de goedkopere bond terugkopen.

Maar in dit geval omdat het een quartz is en de insert er toch al verkeerd op zit geef ik je geen ongelijk om hem naar je eigen wens aan te passen. :grin:

1 like

Dit is em geworden…

8 likes

Dit ziet er 10x beter uit. Nu ook niet meer zo bling-bling.
Heb je het laten doen?

Is dat nu een blauwe bezel op zwarte dial?

Hij ziet er prachtig uit. Heb je dit uiteindelijk zelf gedaan? Zo ja, dan fantastisch werk. Je moet wel lef hebben dan.

Groeten,

Coos

Zwart op zwart vind ik persoonlijk veel mooier

Ziet er top uit! :+1:

Is wel een aftermarket bezel of niet? Te zien aan de bolle pip.

1 like

Heb ik ook gehad, maar vond het tegenvallen. Iets te ‘hard’ voor mn gevoel. Maar het heeft ook wel weer wat, moet ik toegeven. MOEILIJK!!! Heb nu blauw en nog alijd even blij mee als eerste moment :)!

Iedere keer als ik op mijn SMP kijk om te zien hoe laat het is, ben ik weer onder de indruk hoe belachelijk mooi hij in het echt is.

3 likes

Inderdaad aftermarket, netjes geleverd en gedaan door @Nico_Rijsman :+1:

Lijkt zo onder bepaalde hoek (wijzerplaat is donkerblauw)

Ik zou het persoonlijk liever origineel willen houden.
Dan maar een biertje minder.

Mika

1 like

Vind je origineel mooier? Of liever origineel omdat … origineel?

Ik zou zelf gewoon gaan voor wat ik het mooiste vind. Terug naar origineel kan altijd nog.

1 like

Origineel omdat … orgineel.
Terug naar origineel kan idd altijd nog.
En toch zou ik het origineel houden. :slight_smile:

Mika

2 likes