Ik denk dat bedoeld wordt dat een OEM omega insert de voorkeur heeft. Dus niet de oorspronkelijke. Nu is de originele insert vervanger door een blauwe aftermarket. Terwijl je ook een blauwe Omega zou kunnen gebruiken. Kijk maar eens naar de parel, die doet mijns inziens echt afbreuk aan de seamaster.
Leuk om jullie reacties te lezen, ik vind dat ie er 10 keer beter uitziet als met de zilveren insert. Dat de insert dan aftermarket is en niet origineel kan me echt geen bal schelen. Tegelijkertijd heb ik ook begrip voor diegenen die het liever origineel doen, ieder zān mening toch ?
Zeker! En in dat geval zou ik ook zeker gewoon after marker doen, als het jou niet uitmaakt. Het origineel heb je nog dus bij een eventuele verkoop is dat ook geen issue.
Dat had ik ook zo geinterpreteerd. Met terug naar origineel bedoelde ik dat hij altijd een originele Omega insert zou kunnen aanschaffen. Maar terug naar de zilveren is natuurlijk ook terug naar origineel.
āMijnā terug naar origineel, is eigenlijk niet āterug.ā Dus ik snap de verwarring
Ik heb het 6x terug gelezen en ik denk dat ik het snap